מתכוננים לרדת דרומה בשיא מטר המטאורים 2023 ולא יודעים לאן? קבלו רעיון – פסטיבל מהשמיים ועד המים פסטיבל מהשמיים ועד המים למשפחות ומטיילים יתקיים במהלך אוגוסט ובשבוע המטאורים במדבר, בגלמפינג החדש והמושקע בחוות כרמי נגב.

מטר המטאורים ופסטיבל מהשמיים עד המים

הפסטיבל מציע חופשה משפחתית שכוללת בילוי בשעות הערב הקרירות מתחת לשמיים של מיליארדי כוכבים וביום חגיגה של מים לילדים עם מתנפחי ענק  ושכשוכיות, מטווחי ירי פורטנייט מקצועיים ומטווחי חץ וקשת בגלמפינג החדש של כרמי הר הנגב.

 

פסטיבל מים וכוכבים בגלמפינג כרמי נגב
פסטיבל מים וכוכבים בגלמפינג כרמי נגב

פסטיבל הכל כלול למשפחות עם מיני פארק מים ואטרקציות לילדים בלב מדבר ועם רדת החשיכה תצפית טלסקופים ומטאורים בימי מטר המטאורים. מבטיחים לא לגלות? הכוכבים נופלים כל השנה… וגם בכל אוגוסט – אמנם השיא עצמו בלילה של ה-12 באוגוסט בשעות 1-2 בלילה, אבל בכל אוגוסט תוכלו לראות כוכבים נופלים ולבקש משאלות, רק עם קצת פחות אנשים מסביב… לא חייבים להגיע בשיא המטאורים והעומס של המטיילים ותוכלו להגיע גם באחד משני סופי השבוע האחרים של הפסטיבל.

הפסטיבל מציע חופשה המשלבת מגוון פעילויות לילדים ומשפחות, לצד דוכני אוכל ושתיה , גלידות ובית קפה הפעיל בשעות היום והערב. האירוע אסטרונומי יתקיים עם טלסקופים לצפייה בכוכבים בתקופה של שיא המטאורים. הדרכה מיוחדת על כוכבים, גלקסיות ואובייקטיבים בשמיים סביב מדורה ומרשמלו עם איש הכוכבים והמדבר  המדרכים של נדב סילברט מחברת בטבע, שמכירים אישית כל כוכב נופל ומטאור עולה. אפשר גם לתאם טיול ג'יפים באזור (מומלץ!).

טיול גיפים מכתש רמון
שומעים הסברים על המכתש בטיול ג׳יפים על הר גוונים במכתש רמון

טיולים ואטרקציות באזור כרמי נגב ומכתש רמון

אם אתם ממש חייבים לצאת מהשכשוכית… כמה המלצות: לבקר ברובע דרכי הבשמים המתעורר עם בתי קפה, גלריות ומסעדות חדשות, לצאת למסלולי טיול קלילים לאורך המכתש ליד מרכז המבקרים עד הר גמל, לקפוץ לדרך הצבעים (מסלול מקסים ברכב עם נקודות עצירה לתצפית) וכמובן לא לפספס בשעות החשיכה את שביל הכוכבים הזוהר שנמצא ממש בכניסה לגן הפסלים.

שביל הכוכבים מצפה רמון
אטרקציה שאסור לפספס: שביל הכוכבים במצפה רמון

מתי מטר המטאורים?

שיא מטר המטאורים ב-12 באוגוסט אבל במהלך כל אוגוסט תוכלו לראות בנגב ובמיוחד באזור מכתש רמון אלפי כוכבים וכוכבים נופלים.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים הבאים:

11-12/8 |  18-19/8 | 25-26/8

חוות כרמי נגב

בלב המדבר , על שרידי חווה נבטית קדומה נמצאת חווה חקלאית עם כרמים, מטע זיתים וחקלאות אורגנית המציעה חופשה מדברית, לזוגות ומשפחות. החווה מזמינה משפחות ומטיילים לנפוש בחופשה מוקפת נוף מדברי, בתוך נווה מדבר עם צמחיה ירוקה אשר לעת ערב זרועה בכוכבים כשברקע  קולות של תנים וינשופים הנשמעים למרחוק. בחווה תוכלו להנות מ-21 אוהלי גלמפינג חדשניים הכוללים מצעים, מגבות, שמיכות וכריות. בנוסף, בקתות אירוח וחאן בדואי המתאים לקבוצות ומשפחות בלינה משותפת. כל מקומות הלינה ממוזגים ומתאימים לכל עונות השנה.

הפסטיבל מופק על ידי גלובל גלמפינג ודנוקי השקעות של נדב ודניאל נבו העוסקים בתחום התיירות כ- 13 שנה ומתכננים לפתוח בשנה הקרובה מתחמי גלמפינג נוספים בארץ ובעולם. החברה מנהלת את חוות כרמי הר הנגב שעברה שדרוג והוקם בה מתחם אוהלים ממוזגים ושכשוכיות מרעננות. מתחם גלמפינג חדש המתאים לזוגות ומשפחות המטיילות באזור מצפה רמון והר הנגב.

 

כרטיסים לפסטיבל כולל לינה בגלמפינג או בחאן:

המחירים כוללים השתתפות בכל הפעילויות של הפסטיבל (מחיר ללילה):

גלמפינג משפחתי (עד 4 אנשים)– 1,100 ש״ח | לינה בחאן – 110 ש״ח לאדם וילד מגיל 3 | גלמפינג לזוג – 700 ש״ח

בקתה משפחתית עד 5 אנשים – 1,400 ש״ח | בקתה זוגית – 900 ש״ח

טלפון לבירורים והזמנות: 053-4385922

להזמנות לחצו כאן…