חניוני לילה בדרום: בנגב, באילת ובערבה

יוצאים לטיול בשביל ישראל? רוצים לצאת לטיול רגלי או טיול ג'יפים בערבה או בנגב ולא יודעים איפה אפשר ומותר להקים את האוהל? רוצים לברר אם יש במקום מי שתיה, גישה לרכב רגיל או אולי שמירה במהלך החגים והחופשות? תכירו את מדור חניוני הלילה של גו קמפינג, כאן תמצאו את כל המידע על חניוני השלט החינמיים בדרום שאפשר ומותר ללון בהם.

לינת שטח לקבוצות בחניוני הלילה?
שימו לב אם אתם מארגנים לינה לקבוצה גדולה מ-30 מטיילים יש לתאם את הלינה מראש עם מפעילי החניונים – רשות הטבע והגנים, קק"ל או המועצות האזוריות וייתכן כי תצטרכו להביא איתכם גם שירותים כימיים או ניידים ולהסדיר את הלינה מראש כי לכל החניונים יש הגדרה של כמות הלנים שיכולים לישון במקום בו זמנית.

חאן ראס השיטה

חאן ראס השיטה בחצבה

חאן ראס השיטה הוא חאן מדברי הממוקם בשטחים החקלאיים של מושב חצבה ומיועד למשפחות, זוגות ומטיילים המחפשים לינת שטח בתנאים נוחים. 

קרא עוד »
חניון לילה בחינם, חניון לילה גבס פנימי

חניון גבס פנימי מכתש רמון

חניון לילה פחות מוכר שנמצא בתוך המכתש – חניון גבס פנימי, הוא חניון מבודד באזור של מחצבות הגבס שאפשר לישון בו בין הסהרונים (מתחמי לינה מוקפים באבנים) המתאים למשפחות וקבוצות של מטיילים…

קרא עוד »
חניון שלט בורות , חניון ליל כוכבים

חניון לילה בורות לוץ

חניון לילה בורות לוץ הוא חניון שלט במערב הר הנגב המתאים ללינת שטח לקבוצות, מטיילים ומשפחות, מקום מעולה לתצפית כוכבים ובסיס ליציאה לטיולים באזור הר הנגב. 

קרא עוד »

חניון לילה ברכת צפירה

חניון לילה ברכת צפירה הוא חניון שטח פתוח של רשות הטבע והגנים במרחק הליכה מברכת צפירה שליד ערד.חניון לילה בירכת צפירה נמצא בצפון בקעת הקנאים שנמצאת מזרחית לערד, נקודת יציאה מצויינת למסלול בירכת צפירה ותצפית נחל צאלים.

קרא עוד »
חניון לילה הר ארדון מכתש רמון, קמפינג מכתש רמון

חניון לילה הר ארדון: קמפינג במכתש רמון

בקצה המזרחי של המכתש על מורדות הר ארדון ומשקיף למצפה רמון, תמצאו את חניון לילה הר ארדון שחוץ מהר וחניון… אין שם הרבה.. וזה מה שאולי קוסם שאלו שמתמקמים בחניון לצפיה בכוכבים הנופלים בקיץ ןיוצאים ממנו למבלולי הטיול באזור…

קרא עוד »
חניון לילה מצדה מערב

חניון לילה מצדה מערב

מחפשים חניון לילה באזור ים המלח ומצדה? חניון לילה גדול ומסודר לקמפינג ולינת שטח, בכניסה האחורית של מצדה מכיוון ערד, נקודת יציאה למטיילים לשביל הסוללה ומסלול הזריחה במצדה

קרא עוד »
קמפינג חניון אשכול, קמפינג חניון הבשור, חניוני הלילה רשות הטבע והגנים

קמפינג בחניון לילה גן לאומי הבשור אשכול

בגן הלאומי הבשור (אשכול) יש אפשרות ללינה במתחם קמפינג לצד בריכות השכשוך על מדשאות הפארק, עם מתקני קמפינג מסודרים, חניון קרוונים, מטבח שדה, מקלחות ועוד. נקודת יציאה לטיולים באזור – אל דרך נחל הבשור ומסלולי טיול נוספים באזור.

קרא עוד »