חניון לילה נחל עומר ליד מואה: חניון קמפינג חינמי

מחפשים חניון לילה חינמי בערבה? תכירו את חניון לילה נחל עומר ליד מואה והיישוב צופר.

חניון הלילה הכמעט לא מוכר נמצא ממש בקרבת כביש 90 והרבה מטיילים שמחפשים חניוני לילה בדרום  מפספסים אותו וחבל.

חניון לילה נחל עומר

הסיבה שהחניון אינו מוכר היא כנראה כי הוא אינו חניון שלט של רשות הטבע והגנים, אלא חניון לילה שנפתח ביזמה מקומית של המועצה האזורית ערבה תיכונה.

אז מה יש בחניון הלילה של נחל עומר? נתחיל עם מה שיש שזה מתחם ישר יחסית בין הרים לבנים ויפייפיים המוגן מרוח מערבית, אה ויש גם שלט: חניון לילה. וזהו בערך.

מדובר על חניון שלט אמיתי שיש בו רק שלט ואזור שמאושר ללינת קמפינג ואין בחניון מקלחות ושירותים, אין מקומות מוסדרים להדלקת מדורות, אין תאורה ושמירה, אין צל ופחי אשפה.

הלינה בחניון מתאימה למשפחות ומטיילים מנוסים ולג׳יפאים המצויידים בכל מה שצריך ללינת שטח: אוהלים, אספקה מספיקה של מים ואוכל וכל מה שנדרש לקמפינג עצמאי.

בפעם האחרונה שהיינו בחניון הוא היה ריק מאנשים וממש נקי – אל תשכחו להצטייד בשקיות אשפה ולהשאיר אותו נקי כמו שמצאתם ואפילו יותר.

חניון לילה נחל עומר

בטיחות בחניון הלילה

  • אין ללון בצמוד ובקרבת המצוק מחשש להתמוטטות או דרדרת של סלעים
  • חשוב לציין שמי שבוחר ללון בקמפינג בחניון חייב לשים לב שאין במקום מתחם מופרד ומעגלי אבן ללינה והפרדה בין אזור החניה לאזור הלינה ויש להערך בהתאם.

מסלולים לטיולים ואטרקציות באזור החניון:

  • מיצד מואה על דרך הבשמים
  • קרוקו לוקו בצופר
  • כפר האמנים בצוקים
  • חוות האנטילופות
  • מיצד חצבה
  • יקב מואה

חניון לילה נחל עומר ממוקם בערבה התיכונה, במרחק נסיעה קצר של כמה מאות מטרים מכביש 90. הגישה לחניון אפשרית לכל רכב.

רוצים להתייעץ לגבי עוד מקומות ומסלולים באזור? יש לכם עדכונים מהשטח לגבי חניון הלילה שתרצו לשתף את כולם? מוזמנים לכתוב לנו כאן בתגובות >> או באינסטגרם שלנו, שמתעדכן כל השנה על מקומות שווים לקמפינג בישראל…מקומות שווים לקמפינג בישראל…

נשמח לשמוע את דעתך על הקמפינג

נמוך - 1סביר - 2בינוני - 3טוב - 4מצויין - 5 (No Ratings Yet)
Loading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונות מהמקום

הזמנת מקום בקמפינג

למידע נוסף:

מה יש בקמפינג?

איך מגיעים?

בכביש 90 לכיוון דרום, עוברים את מושב צופר ואחרי כשני קילומטר פונים ימינה ליד חניון היום של דרך הבשמים בכניסה למואה. נוסעים בעקבות השילוט למואה עד צומת שבילים ליד עמוד המכוון למואה נפנה שמאלה לכיוון עמק סגור ומיד אחרי פיצול השבילים תראו מימין הר פטריה גבוה שלמרגלותיו מקימים את האוהלים.

וייז: חניון לילה נחל עומר