גלמפינג כרמי הר הנגב

מחפשים גלמפינג באזור מצפה רמון? בחוות כרמי הר הנגב מצפון למצפה רמון נפתח אתר גלמפינג חדש לזוגות, קבוצות ומשפחות עם אוהלים ממוזגים וכל מה שצריך לחופשה מדברית בהר הנגב. תכירו את גלמפינג כרמי הר הנגב. 

גלמפינג כרמי הר הנגב

חוות כרמי הר הנגב הממוקמת כ-4 ק"מ צפונית למצפה רמון, מציעה חופשה באוהלי גלמפינג ממוזגים בנווה מדבר בין כרמים, מטעי זיתים וחקלאות אורגנית לצד שרידי חווה נבטית קדומה. לאורחי החווה מחכות בלב המדבר גם אטרקציות מדבריות כמו טיולי אופניים, מטווח חץ וקשת, מצפה כוכבים פרטי, סנפלינג מעל מכתש רמון, טיולי ג'יפים במכתש רמון ובמרחבי המדבר ונהיגה עצמית ברכבי שטח חשמליים עם אפשרויות לינה שונות המתאימות לקבוצות, משפחות, זוגות ומטיילים.

 

גלאמפינג כרמי הר הנגב
גלאמפינג כרמי הר הנגב: למשפחות, קבוצות ומטיילים באזור מכתש רמון והר הנגב

 

אפשרויות הלינה בחוות כרמי הר הנגב

בחווה תוכלו להתארח במספר סוגי אירוח לבחירתכם – אוהלי גלמפינג ממוזגים, בקתות מדבריות וחדרי סוויטה בסגנון בדואי או חאן בדואי לקבוצות. אפשרי גם לתאם מראש מתחם VIP עם ארוחת בוקר, ארוחת שף פרטית ועגלת קפה שפתוחה במהלך כל היום.

חוות כרמי הר הנגב (Karmei Negev Global Glamping) היא נווה מדבר ירוק המציעה מגוון אפשרויות לינה בלב הנוף המדברי תחת שמים זרועי כוכבים וקולות המדבר.

הגלמפינג מופעל על ידי גלובל גלמפינג, רשת מתחמי לינה המתמחה בהקמת מתחמי גלמפינג, הפעלת אתרי גלמפינג ומציעה תוכן ואטרקציות ברחבי הארץ.

 

אטרקציות במצפה רמון, סנפלינג מעל מכתש רמון
אטרקציות במצפה רמון? סנפלינג מעל מכתש רמון

אפשרויות ומסלולי טיול בקרבת מתחם הגלמפינג:

החווה ממוקמת במיקום אידיאלי, בקרבת מסלולי הטיול והאטרקציות של  מכתש רמון כמו פארק הפסלים, הר גמל ומסלולי הטיול והאטרקציות בתוך המכתש.

 

גלמפינג מצפה רמון

למי מתאים האירוח בגלמפינג?

האירוח בגלמפינג מתאים לקבוצות, למשפחות, לזוגות ומטיילים שרוצים לברוח מהלחץ של  החיים במרכז, להנות מהאוויר הפתוח ולשתות את הקפה הראשון של הבוקר בשקט ובשלווה שאפשר למצוא רק במדבר.

 

גלמפינג כרמי הר הנגב – נגישות:

המתחם נגיש לאנשים עם מוגבלות

 

חוות כרמי נגב – הזמנות:

ההזמנות לגלמפינג מתבצעות דרך מערכת ההזמנות באתר בלבד .

זמינות משרד ההזמנות: בימי חול: 8:00 – 18:00 | זמינות שישי: 8:00 – 15:00

חוות כרמי הר הנגב – טלפון להזמנות: 053-4385922

 

נשמח לשמוע את דעתך על הקמפינג

נמוך - 1סביר - 2בינוני - 3טוב - 4מצויין - 5 (No Ratings Yet)
Loading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונות מהמקום

הזמנת מקום בקמפינג

למידע נוסף:

053-4385922

מה יש בקמפינג?

איך מגיעים?

לא מצאת את מה שרצית? תמיד אפשר לחפש שוב...