צילום: אבי בהרי רשות הטבע והגנים

הדרום מככב בחורף: דרום אדום או לא?! גם כשיורד מבול במרכז… חניוני הדרום בשיא פריחתם, מזג אויר מושלם ליהנות מסוף שבוע מהנה עם כל המשפחה – מי אמר שאי אפשר לעשות קמפינג בחורף?…

רשת חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים מציעה למשפחות ומטיילים שרוצים לטייל ולהשאר ללון בעונה הכי יפה של המדבר בחניונים מאובזרים במקומות מיוחדים בדרום שזה הזמן לבקר בהם… אל תחכו לקיץ…

דרום אדום 2019, פריחת כלניות יער שוקדה
דרום אדום 2019: בדרך לבשור עוצרים ביער שוקדה

אתרי קמפינג לחורף הישראלי

בחניוני הלילה תוכלו לבלות ערב מהנה מתחת שמיכה של כוכבים ולהתחמם ליד המדורה ולמחרת להתעורר לבוקר לטיול במסלולי הליכה יפהפיים בקרבת כל אחד מחניוני הלילה:

קמפינג משפחתי בחניון הבשור - פארק אשכול
קמפינג משפחתי בחניון הבשור – פארק אשכול. צילום: טל גליק

חניון אשכול, פארק הבשור

בחניון אשכול שממוקם בפארק הבשור תוכלו להקים את האוהל שלכם על אחת המדשאות בקרבת בריכות השכשוך, לטייל באזור ולראות אטרקציות כמו אל היען, גשר המיתרים ולצאת לטיולי פריחה במין מרבדי הכלניות שנמצאים בשיא פריחתם החודש.

פויקה בקמפינג תל ערד
פויקה בקמפינג תל ערד. צילום: אבי בהרי רשות הטבע והגנים

תל ערד – החאן הכנעני

חניון פחות מוכר לרוב המטיילים – בקרבת ערד תוכלו להשאר בחניון תל ערד הצמוד לתל העתיק של ערד, בו יש מערכת מים תת קרקעית מעניינת ומזבח נדיר ששווה להכיר. עוד באזור מסלולי טיול וכל האטרקציות של ערד כמו טיולי גמלים, מסעדות טובות, ארוחת בשרים מעולה במדורת השבט, סיורים בבתי האמנים של ערד וחוויה מוטורית במסלול המירוצים החדש של ערד.

למסלולי טיול באזור ערד לחצו כאן…

camping-in-israel, קמפינג ממשית החאן הנבטי
קמפינג משפחתי בחאן הנבטי – ממשית. צילום: טל גליק, רשות הטבע והגנים

ממשית – החאן הנבטי מתי בפעם האחרונה ישנתם בטוקול או בקרוואן?

חוויה נבטית למרגלות העיר המדברית האבודה של ממשית. בחאן הנבטי תוכלו לישון באוהלים פרטיים, במאהל בדואי ענק, בחניון הקרוואנים המוסדר בחניון או בטוקול – אוהל נוודים מיוחד ומחומם במיוחד לחורף.

חניון הלילה במצדה
זריחת הירח בחניון הלילה במצדה. צילום: אבי בהרי רשות הטבע והגנים

מצדה מערב

מי שלא ראה את הזריחה ממצדה לא ראה זריחה מהי… חלקכם אולי זוכרים את ההליכה בשביל הנחש לקראת הזריחה אבל לא הרבה יודעים שיש למרגלות המצדה גם חניון לילה, בו תוכלו לשים את הראש בלילה שלפני הטיפוס אל ההר. אל תשכחו להתלבש טוב..

camping-in-israel-desert
קמפינג במכתש רמון? חאן בארות. צילום: אבי בהרי רשות הטבע והגנים

חאן בארות במכתש רמון

חוויה בלב מכתש רמון לינה בחניון הלילה של בארות באתר קמפינג מסודר באוהלים פרטיים או במאהל הבדואי שמחכה לכם בלב המכתש. מחניון בארות תוכלו לצאת לטיול באחד ממסלולי הטיול הרגליים או הרכובים כמו פרסת נקרות, המנסרה ולבקר בשביל צבעי הרמון החדש. עדו מומלץ באזור – מרכז המבקרים ע"ש אילן רמון, חוות האלפקות וביקור ברובע דרכי הבשמים.

חניון לילה חי בר יטבתה, קמפינג בערבה
יעלים חניון לילה חי בר יטבתה. צילום: דורון ניסים רשות הטבע והגנים

חי בר יטבתה

באתר הקמפינג של החי בר ביטבתה תוכלו להתעורר בהרגשה של ספארי, לצאת לטיול בין יענים ובעלי חיים נוספים מהסוואנה האפריקאית ולהשאר ללון באוהלים בדואים עם מזרנים או להתמקם עם האוהל הפרטי שלכם…

למסלולי טיול באזור יטבתה לחצו כאן…

 

מסלולי טיול במדבר

חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ממוקמים באזורי טיול ואטרקציות בגנים לאומיים או שמורות טבע כמו מצדה, הבשור, הגן הלאומי באשקלון ועוד. כאן תוכלו לראות מספר מסלולי טיול מומלצים במיוחד למשפחות ומטיילים שרוצים להנות מקמפינג בחורף הישראלי.

לרשימת החניונים המלאה והזמנת מקומות בקמפינג בחניוני הלילה לחצו כאן…