בשיתוף בנק לאומי

יחד עם זאת, על מנת ליהנות מקמפינג כמו שצריך ולא לסבול מ"נפילות", מומלץ לתכננו היטב. בכתבה הבאה ריכזנו 4 טיפים שיסייעו לכם לצאת לחופשת קמפינג חלומית.

הכל מתחיל בציוד

בשונה מנופש בבית מלון או בצימר, יציאה לקמפינג מצריכה התארגנות מוקדמת. אי אפשר רק להביא בגד ים ומגבת ולהנות מהחופשה – יש צורך ברשימת ציוד מפורטת ומדוקדקת שלא פוסחת על אף סעיף, החל משינה וכלה בפנאי והיגיינה. בראש ובראשונה חובה להצטייד באוהל טוב ונח להקמה, יחד עם אביזרי שינה איכותיים – שק שינה חם, מזרון נעים ואפילו כרית מטיילים למפונקים שבינינו. לאחר שעניין השינה כוסה, עדיין צריך לדאוג לחפצים נוספים שינעימו את השהייה, כגון פנס כיס, גזייה לקפה של הבוקר, כלי מטבח ייעודים ועוד.

אין ספק, הצטיידות איכותית לקראת קמפינג עלולה להיות הוצאה נכבדה. לכן מומלץ לעשות סקר שוק בין חנויות הטיולים השונות, לברר על רשת או כרטיס אשראי שמעניק הטבה למוצרים הרלוונטיים, ואף אולי לברר על אפשרות של יד שנייה. מנגד, יש לזכור שציוד טוב נשאר לאורך זמן ולכן הוא ילווה אתכם גם לחופשת הקמפינג הבאה, ולזאת שאחריה.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

חופשת קמפינג מוצלחת מתחילה באתר קמפינג מוצלח. המילה מוצלח כמובן משתנה בעיני המתבונן ולכל אחד יש את ההיבטים הפרטיים שלו שמגדירים אותה, אך בכל זאת יש כמה דברים כלליים שמומלץ לוודא לפני היציאה. כדאי למצוא אתר הממוקם בסביבה אהובה עליכם. נוף מדברי שלו, גדת נחל ואולי בכלל חוף הים? יש מגוון אפשרויות ואופציות לקמפינג וכל אחת טובה ומעניקה הזדמנות שונה לגעת בטבע.
לאחר שנבחר המקום חשוב לוודא מהם השירותים שמציע האתר. יש מקומות עם אינטרנט אלחוטי, שירותים רגילים ומקלחות חמות. מנגד, יש אתרי קמפינג שמציעים רק שטח לפרוש עליו אוהל ותו לא. שימו לב מה מתאים לכם כמשפחה ומהו הסל השירותים המקיפים לו תזכו בכל אתר.

שיעורי בית לאוהל

אין דבר יותר מעצבן מלהגיע לאתר הקמפינג ולהתחיל להסתבך עם הרכבת האוהל. לכן חשוב לוודא עוד לפני ההגעה שאתם אכן מבינים כיצד האוהל מוקם ושיש לכם את כל החלקים הרלוונטיים, כולל חלופות. בנוסף, מומלץ מאוד להקים את האוהל לפני עלות החשכה, כך התהליך יהיה הרבה יותר קל. כמו כן, חשוב לוודא שהאוהל מונח במיקום אסטרטגי: על קרקע חלקה ככל האפשר ולא עקומה, ובמרחק מספק מבית השימוש של האתר ומשכנים קולניים.

לא לשכוח להביא מרשמלו

לסיום, אין כמו מדורה בסוף של יום בחופשת הקמפינג. התבוננות משותפת בלהבות היא פעולה משפחתית מגבשת ומאחדת. אז אל תשכחו להביא מרשמלו שיהיה מה לנשנש תוך כדי. חופשה נעימה!+