וככה מצאנו את עצמנו בשישי בבוקר בלי הרבה ציפיות בכניסה לחניון הקמפינג החדש של מעיין ברוך והופתענו לגלות מתחם קמפינג ענק ופסטורלי הממוקם בין פלגי המים בצל העצים. אחרי קבלת פנים מזמינה והדרכה קצרה על המקום, שחררו אותנו להתמקם היכן שנוח לנו ואכן לא היה חסר היכן להתמקם. החניון לא היה עמוס והצלחנו להתיישב במקום מרכזי וקרוב לנחל.

20 ביוני 2021 נועם פרישברג

קמפינג שקט על המים בצפון

האורחים סביבנו היו בעיקר משפחות עם ילדים ולכל משפחה היה מרחב גדול להתמקם בקרבת הנחל. יתרון נוסף למקום – אסור להביא לקמפינג מערכות הגברה ולהפעיל מוזיקה דבר שבהחלט מוסיף לרוגע של המקום. בנוסף כמו בהרבה אתרי קמפינג בארץ, אין אפשרות להביא למתחם כלבים ושאר בעלי חיים. מהרגע הראשון רואים שמדובר במקום נקי ומתוחזק היטב. במקום ניתן למצוא פחים נקים בכל פינה קרובה, הרבה דשא ירוק, וגם לא מעט צל ושלווה.

 

קמפינג מעין ברוך, קמפינג מעיין ברוך
קמפינג מעין ברוך. צילום: גלעד שושן crea tv

המתקנים והאיבזור של המתחם: פזורים לא מעט נקודות חשמל שניתן להשתמש בהם באופן חופשי. פזורים בשפע מתקני מנגל ואפשר לעשות על האש ופחים מברזל למי שרוצה לעשות מדורה. במקום ניתן למצוא גם הרבה מאוד שולחנות עם ספסלים שניתן להזיז בקלות ומתקני שטיפה עבור ידיים וכלים. המתקנים של השירותים והמקלחות הם חדשים ומרשימים בסטנדרט גבוה, עם רמת נקיון גבוהה מאוד ולא חסר מקלחות ואסלות.

בגדול, נהנו מאוד.

המלצה חשובה: לוודא טלפונית לפני שסוגרים איתם, שלא מתכוונים לארח קבוצות גדולות של תנועות נוער ובתי ספר. בזמן שביקרנו שם אכן הגיעה תנועת נוער גדולה מאוד למקום (בערך 6 אוטובוסים) שבהתחלה מוקמה קרוב לאזור שלנו… אבל לאחר מכן הועברה למקום מרוחק יותר (מדובר על מרחבים עצומים ואין שם בעיה של מקום) מה שהחזיר את השקט לשפת הנחל…

 

קמפינג על המים בכפר הנופש מעין ברוך. צילום: נועם פרישברג

אגב, בסמוך למתחם של הקמפינג, ישנו אזור חדש לגמרי של צימרים חדשים לחלוטין. לא יצא לנו לבקר בהם הפעם… אבל הם נראים מטופחים ומרשימים מאוד מבחוץ.

לסיכום, הייתה חייבה מאוד מוצלחת! בנות השנתיים וה-4 נהנו מאוד מהקרבה לנחל ומהמרחבים הפתוחים והנעימים שיש למקום למקום להציע. תוכלו לשכור במקום גם מזרונים מפנקים מה שיאפשר גם לילדים ולהורים המפונקים יותר להנות מאוד ולנוח בכיף בתוך האוהל. הדשא והצל הרב שיש למקום להציע מאפשר לילדים גם לטייל לא מעט בתוך המתחם וגם להסתובב ולהכיר ילדים אחרים שמתארחים במקום.

לנו ההורים הייתה חוויה לא פחות נעימה. השקט של המקום והבריזות הנעימות על הדשא המוצל היו בהחלט תוספת נעימה גם לנו המבוגרים אחרי השנה האחרונה.

בקיצור, ממליצים בחום!

לפרטים נוספים והזמנות: 053-4257288 | או באתר: www.maayanmb.co.il