פסטיבל ערד לאופניים יוצא לדרך בפעם הראשונה בסוף נובמבר עם מסלולים חדשים בשביל ישראל לאופניים בין נופי המדבר בעונה הכי יפה לרכיבה, פריסות בשטח, הופעה חיה, אתר לינה מוסדר לרוכבים לצד אתרי לינה, קמפינג וגלמפינג נוספים באזור, סדנאות מיוחדות, סיור אורבני ועוד. 

 

 

עדכון 15 בנובמבר 2022: פסטיבל האופניים בערד בוטל וידחה למועד אחר. 

פסטיבל ערד לאופניים ARAD BIKE FEST 2022

אחרי שהסתיים הביר פאסט הגיע תורו של הבייק פאסט – פסטיבל ערד לאופניים שיוצא לדרך בסוף הסתיו בשיא עונת טיולי מדבר, שצפוי למשוך אל מסלולי הרכיבה סביב ערד רוכבי אופני שטח רבים מרחבי הארץ בזמן נהדר לרכיבת שטח בשבילי המדבר..

הבייקפאסט הוא פסטיבל המעניק מעטפת לרוכבי אופניים ומפגיש אותם ביחד לפעילויות משותפות ומגבשות בסוף הרכיבה, שיתקיים השנה לראשונה בסופ"ש של ה-24-25 בנובמבר, בימים חמישי ושישי.

רוכבי אופניים מכל הארץ מוזמנים להגיע לפסטיבל ולרכב במסלולי השטח החדשים שנבנו באזור ובראשם סינגל שביל ישראל לאופניים, להנות מנופים מיוחדים, פריסות שטח, הופעה חיה של גיא סטריער מערד, לינה באכסנייה איכותית לרוכבי אופניים, סדנאות מיוחדות לרוכבים, סיור אורבני, קבלת חולצת רכיבה, תמיכה טכנית ועוד דברים שיהפכו את חופשת הרכיבה המדברית למושלמת.

פסטיבל האופניים בערד
בקרוב: פסטיבל האופניים בערד. צילום: גיא פיסטרוב

הפסטיבל הוא מפגש של רוכבים ורוכבות המגיעים לערד להנות מרכיבות אופניים במדבר עם שלל פינוקים וסדנאות והכל באווירה המיוחדת שיש בעיר המדברית. אחד האלמנטים המיוחדים של הפסטיבל הינו פריסות השטח – מזנון מפנק שיפעיל צוות הפסטיבל עם טעימות וחיזוקי אנרגיה שיפגשו את הרוכבים בנקודת תצפית מדהימה למי שישרוד את העלייה המאתגרת שבסוף המסלול.

ההשתתפות בפסטיבל מיועדת לרוכבים בעלי רקע ברכיבת אופני הרים. רוכבים פחות מנוסים יוכלו להצטרף לקבוצה המודרכת של הפסטיבל, תשלום נפרד. הבייקפאסט מתאים לקבוצות מגובשות של רוכבים, קבוצות גדולות או קטנות ואף לזוגות ובודדים.

בייק פאסט ערד, פסטיבל ערד לאופניים, פסטיבל האופניים בערד
עמדות ופריסות שטח מושקעות בקרוב בפסטיבל בייק פאסט בערד. צילום: גיא פיסטרוב

לינה בערד בימי הפסטיבל

במהלך שני ימי הפסטיבל הרוכבים ילונו באכסניית אנ"א ערד.

אלי שעשוע, מנהל מחלקת תיירות ערד מספר על הפסטיבל: "מדובר באירוע חובה לכל מי שחובב רכיבה על אופניים בשטח. החיבור בין האופניים, הנופים של מדבר יהודה והטופוגרפיה המאתגרת בירידות לים המלח יוצרים כאן חוויה שלא ניתן למצוא בעוד מקום בארץ. תוסיפו לזה את אווירת הפסטיבל ששקד, גיא ועידו מכינים לכם… וקיבלתם אירוע שבאמת לא כדאי לפספס"

את פסטיבל האופניים בערד מפיקים שלושה יזמים מתחום האופניים: עידו עמרני, שקד פלבינסקי וגיא פיסטרוב. שקד הוא הבעלים של חנות האופניים המקומית בערד כל גלגל ומדריך רכיבה על אופניים. גיא הוא שף פרטי, מדריך אופניים והבעלים של הבייק לודג', חווית אירוח והדרכה לרוכבי אופניים. עידו הוא יזם ומדריך והמקים של אול בייקס, מיזם אופניים הכולל חנות אופניים אונליין, התקנה של עמדות עצמאיות לתיקון אופניים בישראל, הפקות של חופשות רכיבה וקבוצות רכיבה.

מסלולי אופניים בערד, שביל ישראל באופניים
לגלות מסלולי אופניים בערד ובקעת הקנאים. צילום: שקד פלבינסקי

פסטיבל האופניים בערד

איפה? רחבי ערד
מתי? שימו לב הפסטיבל שתוכנן ל24-25 בנובמבר בוטל והוא יידחה למועד אחר.
אנחנו נעדכן כאן ברגע שייקבע תאריך חדש.

מחירים, הרשמה ופרטים נוספים: www.allbikes.co.il

לפרטים נוספים בטלפון: 08-6801099 | מייל: hello@allbikes.co.il | וואצפ – 053-7124465