פסטיבל מדורות בכפר הנוקדים בשיתוף הסועד הנודד המציע אירועי גורמה בטבע וסופי שבוע של אוכל משובח בבישול מיוחד, שתיה, טבע וריקודים. בתכנית גם מופע קרקס וג'אגלינג אש, מדורות וומגוון פעילויות לכל המשפחה

בכפר הנוקדים מחממים מנועים ומכינים את המדורות לקראת פסטיבל מדורות בשיתוף הסועד הנודד אשר יתקיים בסוף ינואר הקרוב. הסועד הנודד מציע אירועי שף גורמה בטבע בניצוחם של תומר סולנה והשף יוחאי נבו. האוכל נעשה ומבושל בשטח, במדורות, בגחלים, במעשנה של בשר, בסירים כבדים (פוייקה וכדומה) ובנוף המרהיב הנספג ישירות אל תוך האוכל המבעבע בעוד המדורה דולקת ומחממת את הסובבים והאווירה. התפריט מציע שימוש בחומרי גלם מקומיים של ארץ ישראל בשילוב מזרח תיכון ומדבר.

בנוסף לאוכל המשובח של הסועד הנודד בפסטיבל המדורות תתקיים בכפר הנוקדים תצפית על שקיעה מדברית בבקעת הקנאים עם הזדמנות מצוינת לתפוס רגע מדהים של שקיעה, קבלת פנים חגיגית עם דרינק ונשנושים, מדורות ועמדות שוק צבעוניות, סדנת אקרו באלאנס לכל המשפחה, מופע קרקס וג'אגלינג אש של עומריוס, מתחם קולנוע מדברי לילדים, מסיבת ריקודים והמון מוזיקה טובה עם די ג'יי יואב סבן, ארוחת בוקר ישראלית (אף היא בשיתוף הסועד הנודד), פינת חי לכל המשפחה הכוללת: עזים, גמלים, ארנבים וחמורים, פעילות CAMEL CARE הכוללת האכלת גמלים, היסטוריה ומבנה גופם של ספינות המדבר ועוד הרבה יותר.

 

כפר הנוקדים
כפר הנוקדים

פסטיבל מדורות כפר הנוקדים

בכפר הנוקדים, הממוקם בלב מדבר יהודה, בין ערד למצדה, מזמינים את האורחים והלנים בכפר, להתנתק מהמולת היום יום ולהתמסר למרחב ולזמן הייחודיים למדבר, עם מגוון אפשרויות לינה שונות: החל מקמפינג במתחמים מחוממים בכדי להתחבר לטבע, לינה בקאמל בס (אוטובוס גלמפינג מעוצב), חניון קראוונים, סוכות מחוממות בשיטת אוהל בתוך אוהל ועד לחדרי אירוח מפנקים ברמה גבוהה ביותר.

פסטיבל מדורות עם הסועד הנודד

מתי? שישי שבת 27-28 בינואר 2023
איפה? בכפר הנוקדים – בין ערד למצדה

להזמנת לינה בכפר נוקדים לחצו כאן… | או צלצלו: 053-6853423