הסועד הנודד מגיע לכפר הנוקדים לפסטיבל חורף חדש שנקרא פסטיבל מדורות, חגיגה קולינרית מדברית בהשראת נווה המדבר בכפר הנוקדים. 

מפגש מיוחד של חובבי קולינריה מקהילת הסועד הנודד ופעילויות לכל המשפחה באווירה מדברית, מסיבת ריקודים מחוממת, פעילויות לילדים בחצר בעלי החיים, טיולים באזור, מתחמי זולה מפנקים, דוכנים, פעילויות קרקס ועוד.

אז מה קורה בפסטיבל המדורות בכפר הנוקדים?

התפריט של הסועד הנודד הוא תמיד תלוי מקום וזמן – כפר הנוקדים, הוא הנשמה של התפריט וכמו בכל אירוע של הסועד הנודד – האוכל נעשה בשטח. הפעם האוכל ייעשה במדורות, בגחלים, במעשנה של בשר, בסירים כבדים ובנוף הנספג ישירות אל תוך האוכל המבעבע בעוד המדורה דולקת ומחממת גם את הסובבים והאווירה.

אז מה זה בכלל הסועד הנודד?

הסועד הנודד הם סדרה של אירועי שף גורמה בטבע המתקיימים בלוקיישנים מיוחדים והפעם, כפר הנוקדים הוא מקור ההשראה של התפריט לפסטיבל, שימוש בחומרי גלם מקומיים ובישול מדורות מיוחד לפסטיבל. לעומת המקום שמהווה את מקור ההשראה והנשמה של התפריט, הזמן מנחית את רוח הארוחה – רוח מדברית קרירה נושבת בערב בכפר הנוקדים וכן גם הארוחה נושבת לכיוונים מדבריים ומיוחדים.

כפר הנוקדים
כפר הנוקדים

פסטיבל המדורות – מחירים:

מחיר הכרטיס בנוסף לפעילויות וכמו כן הארוחות כולל את הכל באתר לאחר בחירת מקום הלינה וכמובן מתחלק למחירי ילד ומחיר מבוגר.
חלק מהפעילויות בכפר בתשלום נוסף (טיול גמלים, דוכני מכירה וכו')

מכירים את כפר הנוקדים?

בכפר הנוקדים, הממוקם בלב בקעת הקנאים בין ערד למצדה, תוכלו להתנתק מהמולת היומיום ולהנות ממרחב וזמן מדבר עם מגוון אפשרויות לינה – קמפינג מחומם כדי להתחבר לטבע, סוכות מחוממות או חדרי אירוח מיוחדים.
בנוסף, מגוון פעילויות מדבריות ומפגשים מרגשים עם בעלי החיים של המדבר.

להזמנות ניתן ליצור קשר עם המשרד או דרך האתר. מספר המקומות מוגבל

להרשמה לפסטיבל לחצו כאן…

למידע נוסף: 053-6853423

תכנית פסטיבל המדורות בכפר הנוקדים:

פסטיבל-מדורות-כפר-הנוקדים