פסטיבל ספיריט ערבה (spirit ערבה) יתקיים בסוף נובמבר ויציע לחובבי התחום סדנאות ופעילויות יוגה, מדיטציה, טאי צ'י, מיינדפולס ועוד ב-3 אזורי פעילות במרחבי הערבה וחבל אילות.  

 

פסטיבל ספיריט ערבה: תכנית הפסטיבל

פסטיבל ספיריט ערבה 2022, יוצא לדרך במהלכו יתקימו ארבעה ימי פעילות שיכללו 120 סדנאות ותרגולים של יוגה, פילוסופיה, מיינדפולנס, מדיטציה, טאי צ'י, הומאופתיה, ריברסינ שירת הלבג, הילינג אנרגטי מרחוק, צלילים מרפאים ועוד.

פסטיבל ספיריט ערבה יתקיים בשלושה אזורי פעילות שונים כאשר בכל מוקד יוצע מספר רחב של סדנאות, שיעורים והרצאות:

מרחב infinity בצפון הערבה

המרחב הצפוני של פסטיבל ספיריט ערבה ישלב ויניוגה, מיינדפולנס, הגות, מדיטציה ותנועה של הגוף לאיחוד וחיבור עם האינסוף, עם התודעה האינסופית והיקום.
במרחב infinity יארחו את המשתתפים מורים וחוקרים המלמדים את החיבור והסנכרון בין תנועה, נשימה ועבודה מנטאלית.

מקומות לינה: ביישובים חצבה, עידן, צופר ועין יהב כדוגמת מטמון בערבה או חאן איציק בשטח.

 

מרחב up lifting במרכז הערבה

המרחב המרכזי בלב הערבה ישלב מורים לאשטנגה וינאסה דינאמית, איתם תצאו למסעות המניעים את הגוף, מרוממים את הרוח, מרחיבים את הלב, ובעיקר שישאירו אותכם עם תחושה טובה בגוף ובתודעה, תחושה של ניקיון, השלת המיותר והשקטת התודעה. במרחב up lifting יארחו את המשתתפים מורים ומורות מובילים בתחומם שיחברו אותכם לגוף מחדש.

מקומות לינה ביישובי מרכז הערבה – מואה, נוף צוקים, חאן גמלייה, ימי מדבר או רותמס.

מרחב spiral spirit בדרום הערבה

מקומות לינה במרחב spiral spirit מומלץ לחפש ביישובי דרום הערבה – קיבוץ יהל, לוטן בנאות סמדר או בפארק תמנע

את הפעילויות בשלושת המרחבים יעבירו מורים, מרצים ואנשי רוח שעוררו השראה בשנים האחרונות בארץ ובעולם, ביניהם – סיגל ביבר, תבל חזן, נגה וייס, מיכל ארד, רחלי רוגע, הדר הוד, רותם ג'קסון, רתם רטנר, מוריה קאשי ועוד.

ספיריט ערבה 2022. צילום: miki schauder

מארגני האירוע אומרים כי מתוך התבוננות במרחבי הערבה, נוצרה התשוקה ליצור חוויה המחברת רוח ואדמה, לייצר מסע של חיבור פנימה, מסע שיאגד בתוכו תרגול פיזי ורוחני, יוגה, מוזיקה, תנועה, נשימה, פילוסופיה, שירת הלב ובעיקר רווחה.

הפסטיבל מתקיים ביוזמת המועצה האזורית ערבה תיכונה ומועצה אזורית חבל אילות, בשיתוף משרד התיירות ומשרד החקלאות ופיתוח הכפר.

צילום: רתם רטנר

 

ספיריט ערבה – האירוע המרכזי

האירוע המרכזי של הפסטיבל יתקיים בפארק תמנע – ביום שישי ה-2 בדצמבר: סדנת יוגה לכל באי הפסטיבל בליווי צלילים מרפאים, מעגל שירת השבט בהנחיית אורי יבור והופעה חיה של TARANTE GROOVE MECHINE.

ספיריט ערבה – האירוע המרכזי בפארק תמנע. צילום: Harel Madhala | בצילום למעלה: רחלי רוגע – מדיטציה במערות השועל

 

פסטיבל ספיריט ערבה

31 בנובמבר – 3 בדצמבר 2022

למציאת לינה באתרי הקמפינג, החאנים, מסלולי טיול אטרקציות ומסעדות בערבה הכנסו לאתר המועצה האזוריות של הערבה – מועצה אזורית הערבה התיכונה ומועצה אזורית אילות.

הרשמה לפסטיבל ספיריט ערבה ולרכישת כרטיסים www.spiritarava.co.il