הוכרזו הזוכים במכרז להפעלת הגלמפינג החדש בחוף הסולריום בים המלח – קבוצת אברהם הוסטל הודיעה על תחילת הקמתו של גלמפינג אברהם ים המלח, מתחם גלמפינג ואירוח מדברי שצפוי להפתח בתחילת השנה הבאה באזור המלונות של עין בוקק.

הלוקיישן החדש באזור המלונות של עין בוקק בים המלח יופעל על קבוצת אברהם כמתחם גלמפינג משולב ומרכז טיולים ופעילויות למטיילים, תיירים ומשפחות באזור ים המלח.

גלמפינג אברהם ים המלח

גלמפינג אברהם ים המלח מתוכנן להיפתח במהלך החודשים הראשונים של שנת 2024 בהשקעה מוערכת של 4 מיליון ש"ח, ונועד לחזק את תחום התיירות העצמאית, הסביבתית והחברתית, שקבוצת אברהם מתמחה בה ולתת מענה לביקושים הגבוהים של מטיילים ישראלים ותיירים לחוויית אירוח מדברי וטיולים באזור ים המלח. המתחם מוקם באזור מלונות עין בוקק בשיתוף פעולה עם החברה הכלכלית של המועצה האזורית תמר.

גלמפינג אברהם הוסטל
מבנה הסולריום יהפוך למרכז אירוח וטיולים – גלמפינג אברהם ים המלח. צילומים: המועצה האזורית תמר.

איפה ומתי ייפתח גלמפינג אברהם ים המלח?

הגלמפינג החדש יוקם בחוף הסולריום בעין בוקק בלב אזור המלונות שבמועצה האזורית תמר, צמוד לאחד מהחופים היפים בים המלח.

אוהלים ממוזגים מול ים המלח ומרכז טיולים לקבוצות ומשפחות

הלוקיישן יפתח בתחילת השנה הבאה כמתחם גלמפינג משולב, המציע לינה במגוון סוגי אוהלים, תוך הקפדה על תמחור נוח והוא יכלול מרכז טיולים ופעילות באזור. הלינה באתר תכלול 32 אוהלי גלמפינג ממוזגים המיועדים לבודדים, לזוגות ולמשפחות ואוהלים גדולים לקבוצות וחברות ומבנה מרכזי עם לאונג' בר, אזור קבלה ומקום לפעילויות.

אברהם ים המלח מתכנן לייצר במתחם מקום מפגש למטיילים ישראלים ומטיילים מחו"ל. חוויה, בה הלינה היא לא העיקר אלא התוכן והפעילויות שמתקיימות במתקנים המשותפים. מתחם הגלמפינג בים המלח יוקם על פי עקרונות קבוצת אברהם, ששמה במרכז ערכי תיירות בר קיימא, ויקדם פעילות חברתית וסביבתית לשמירה על ים המלח והמדבר ובניית מגוון רחב של טיולים וסדנאות בטבע באזור שהוא אחד הייחודיים בעולם.

גלאמפינג ים המלח
בקרוב: גלאמפינג אברהם ים המלח. צילומים: המועצה האזורית תמר.

קמפינג וגלמפינג בישראל

תחום הקמפינג והגלמפינג בישראל ובעולם תופס תאוצה בשנים האחרונות לאחר הקורונה, מוקמים עוד ועוד מתחמי גלמפינג וקמפינג ונרשמו תפוסות שיא באתרי הקמפינג בארץ ובעולם.

בנתוני הלינות שנרשמו בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים אפשר לראות זינוק במספרי הלנים בארבע השנים האחרונות. אם בשנת 2018 עמדו המספרים על כ-421 אלף לינות בחניוני הלילה של הרשות, בשנת 2022 נרשמה עליה של 12% במספר הלינות שהגיעו ליותר מ-470 אלף לינות בקמפינג.

לזה יש להוסיף את פריחתם של אתרי הגלמפינג בארץ וקפיצה במספרי החאנים ומתחמי הגלמפינג הממוזגים בכדי להבין שתחום הקמפינג והגלמפינג בישראל, נמצא כנראה עדיין בתחילת דרכו.

רק באזור ים המלח הוקמו בשנתיים האחרונות 7 מתחמי גלמפינג חדשים! החל ממתחמי הגלמפינג בחופים הצפוניים עם גלפינג קליה, גלמפינג חוף נווה מדבר וקמפ סהרה, דרך טרנקילו במצפה שלם ועד מתחמי הגלמפינג בקיבוץ עין גדי – בדולינה ועין גדי קמפ. ועכשיו המתחם החדש

בדרך לאילת עוצרים בים המלח

בזכות מיקומו הגיאוגרפי של המתחם החדש בין ירושלים לאילת, ישמש אברהם ים המלח, גם כנקודת חיבור לתיירים בדרכם לאברהם אילת, במסגרת חבילות וטיולים משולבים של אברהם טורס בין ישראל, ירדן ומצרים. אברהם היא רשת האירוח הישראלית שהקימה ומפעילה כיום 4 מתחמי אירוח בישראל ובסיני – אברהם תל אביב, אברהם ירושלים, פאוזי עזר בנצרת ואברהם שארם א שיח'. המתחם החדש הוא מתחם הגלמפינג הראשון של קבוצת אברהם.

להזמנת חדרים בהנחה ברשת לחצו כאן… הקוד למימוש ההנחה: KINDER10

חופי ים המלח
חופי ים המלח

גלעד שאולוף מנכ"ל קבוצת אברהם מציין: "כחברה המגדירה עצמה כחברת אימפקט בתחום התיירות, אנחנו מתרגשים ושמחים להגיע לים המלח. כבר תקופה ארוכה שאנחנו פועלים באזור עם חברת הטיולים שלנו ושמחים מאוד שנפלה בידנו ההזדמנות למסד את שיתוף הפעולה עם החברה הכלכלית של המועצה האזורית תמר ולהקים את המתחם החדש. בדומה לכל שאר הלוקיישנים שלנו אנחנו נעשה הכל כדי להשפיע ולייצר שינוי חיובי בסביבה ובחברה בה אנו פועלים תוך קידום הערכים שלנו והחיבור לקהילות המקומיות".

שירי בן שחר מנכ"לית החברה הכלכלית ים המלח מציינת לקראת הקמת הגלמפינג החדש: "החברה הכלכלית ים המלח גאה להוביל את הבשורה של גיוון אפשרויות הלינה ומתן מענה המתאים לכל כיס במתחם המלונות בים המלח. אנחנו מאמינים שהחיבור לקבוצת אברהם יביא עימו גם תוכן חדש ומשמעותי שיצמיח הגעה של קהל חדש ללון ולבלות במקום הנמוך ביותר והיפה ביותר בעולם. אנחנו מזמינים את הציבור הישראלי לבוא, לבקר ולהתרשם מהפיתוח באזור ים המלח. החברה הכלכלית והמועצה האזורית תמר ממשיכות לפתח את ים המלח למען הציבור ולהוסיף תוכן איכותי ומעניין של ספורט, אטרקציות ובילוי למבקרים ולתיירים באזור".

מהמועצה האזורית תמר נמסר כי: "אנו ממשיכים לפעול תוך שיתוף פעולה עם גורמים מובילים ומקצועיים בתחומים השונים, לפתח ולקדם את המרחב המיוחד של ים המלח והאזור. אנו שמחים שקבוצת אברהם בחרה להיות שותפה לפיתוח וקידום מרחב ים המלח ומצפים לשיתוף פעולה מוצלח וייחודי".

אנחנו כמובן נעדכן כאן לקראת הפתיחה של הגלמפינג החדש. מוזמנים לעקוב אחרנו גם באינסטגרם לעדכונים והטבות. www.instagram.com/gocamping_il