משהו שיכול לקרות כנראה רק בישראל: מתחם גלאמפינג וקמפינג שהוקם על ידי המועצה האזורית גליל עליון ורק נפתח להרצה, נסגר על ידי הרשות לאכיפה במקרקעין. 

 

17 באוגוסט 2022: מערכת גו קמפינג

אולי ראיתם פה באתר או באינסטגרם את חניון הגלאמפינג והקמפינג החדש שנקרא קמפינג מטעים שנפתח לפני כמה שבועות להרצה?

זה לא נעים לראות גלאמפינג סגור

מדובר על מתחם קמפינג וגלאמפינג חדש של אוהלים ממוזגים ומתחם אוהלי קולמן להשכרה שנפתח ליד חניון הלילה החינמי של גשר להבות הבשן בקרבת הירדן. בחניון מטעים שהוקם בהשקעה גדולה יש 39 אוהלים ממוזגים, כולל אוהלים מונגשים, מתחם קמפינג אוהלי קולמן, אוהל בדואי לאירוח, מתחם מטבח ומנגלים, מדשאות ושכשוכית מים לילדים.

לצד המתחם מתוכנן גם להפתח חניון קמפינג בחינם (עם חניה בתשלום בכחול לבן כמו בחופי הכנרת) על גדות הירדן, שיישען על התשתיות של הגלאמפינג.

אז למה הגלאמפינג נסגר?

השבוע יצאה הודעה של הרשות לאכיפה שהגלאמפינג נסגר מאחר והמתחם פעל ללא האישורים הנדרשים וללא תעודת גמר.

נוסח ההודעה הרישמית של הרשות לאכיפה במקרקעין:

בשנת 2015 אושרה בוועדה המחוזית צפון תכנית לפיה ייעוד המקרקעין הוא פארק/גן ציבורי. לפי התכנית הותר למועצה האיזורית להקים חניון לילה שיכלול משטחים שישמשו את כלל הציבור להקמת אוהלים.

בפועל, הוקם על המקרקעין מתחם מגודר ובו אוהלי קבע אשר חוברו לתשתיות. העלות להזמנת אוהל עומד על כ- 700-900 ש״ח ללילה.

מבדיקות שנערכו על ידי הרשות לאכיפה עלה כי המתחם פעל ללא האישורים הנדרשים וללא תעודת גמר.

לאחר הבדיקה ובעקבות פנייה של הרשות לאכיפה במקרקעין לוועדה המקומית ולמועצה האיזורית, נכון להיום הפארק במתכונתו הנוכחית נסגר עד להודעה חדשה.

גלאמפינג-מטעים-קמפינג-בגליל-העליון
הגלאמפינג סגור לרגל הסדרה: קמפינג מטעים

שורה תחתונה? המתחם נסגר ובספק אם יפעל בעונה הנוכחית או בחגים הקרובים.

אנחנו מבטיחים להמשיך ולעדכן כאן על ההתפתחויות בפרשה המוזרה וכאשר הגלאמפינג ייפתח תקבלו כאן או במייל למי שהצטרף לאתר עדכון מסודר.

אז בנתיים – אתם מחפשים מתחם גלאמפינג או אוהלים ממוזגים בגליל העליון תוכלו למצוא מקומות באחד מהחניונים האחרים באזור כמו ירוק על המים או חניון מעיין שמופיעים פה באתר.