קמפינג בחיק הטבע הוא בדיוק מה שמשפחה ממוצעת צריכה על מנת לצבור חוויות משותפות ומהנות. מצד שני, הורים שרוצים להוציא את הילדים מהבית צריכים להשקיע זמן ומחשבה ולבחור היטב את המסלול. בנוסף, עליהם להביא בחשבון את המקום הפנוי ברכב הפרטי, כי בלעדיו אי אפשר להגיע לאף מקום. 

אז בשביל לגייס גם את הרכב לטובת המשימה, אספנו עבורכם 3 טיפים שיבטיחו שהקמפינג הבא לא יתבטל בגלל חוסר מקום:

 

הוציאו מהרכב את כל מה שאתם לא צריכים

בשלב הראשון, עליכם להוציא מהרכב את כל מה שלא חיוני ודרוש עבור הקמפינג או הנסיעה. אם למשל אתם יוצאים לקמפינג בחורף ומגיעים למקום מסודר, יכול להיות שאפשר לוותר על הכיסאות המתקפלים שתופסים חצי מהבגאז'. 

בנוסף, צריך לדרוש מהילדים להחליט איזה צעצועים להוציא מהרכב ולשמור על כל מקום אחסון קיים לטובת מצרכים חיוניים יותר ובהם מפות, שתייה, אוכל וכדומה.

עם זאת, אל תתפתו להוציא מתא המטען את הגלגל החלופי או את הציוד שקשור להחלפת צמיג במקרה של פנצ'ר. גם אם רק לאחרונה החלפת צמיגים, אי אפשר לדעת מה יביא יום ואלו לא דברים שמתפשרים עליהם.

קפלו כיסאות

ברוב המכוניות המשפחתיות ובדגמי הפנאי ניתן לקפל לפחות חלק מהכיסאות. אם הרכב לא בתפוסה מלאה – כמו למשל במקרים של זוג הורים וילד או אפילו שני ילדים – יכול להיות שאפשר לקבל את הכיסאות המיותרים.

קיפול של אחד הכיסאות ייתכן לכם לפחות 30-40 ליטר של מקום אחסון. במידה ואתם לא יודעים איך לקפל את הכיסאות, תוכלו לעקוב אחר ההנחיות שמופיעות בספר היצרן או ליצור קשר עם היבואן. 

 

השתמשו בגגון 

משפחות שיוצאות לטיולים וקמפינג לעיתים קרובות צריכות שעל הרכב שלהם יהיה מותקן גגון. בעזרת הגגון אתם יכולים לשאת את כל הציוד החסר, לקשור מזרון זוגי וגם לחבר אופניים. מלבד גגון, כדאי לדעת שקיימים פתרונות נשיאה נוספים ובהם מתלה אחורי וארגז. 

כמו כן, מכוניות שיש להן וו גרירה יכולות לצאת לשטח עם עגלה. הנסיעה עם עגלה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב והיא גם בטיחותית מאוד, אבל הבעיה היא שתצטרכו לשלם עליה בנפרד. 

אם כל זה לא עזר ועדיין אין לכם מספיק מקום באוטו, תוכלו לברר על אפשרות של השכרת רכבים בארץ ולפתור את הבעיה בקלות. בהקשר הזה, היתרון של השכרה הוא קטלוג מגוון של ג'יפים, SUV ואפילו טנדרים שאותם תוכלו להעמיס כאוות נפשכם – בלי לוותר על כלום.