לילה, מתחם הגלמפינג החדש בעמק המעיינות ייפתח בסופ"ש הקרוב ליד הגן גורו בקיבוץ ניר דוד במרחק הליכה מהסחנה וגדות האסי.

לילה. להיות וטבע הוא מתחם גלמפינג חדש בעמק המעיינות שיפתח רשמית ב-1 בינואר 2022, מזמין משפחות ומטיילים ללינת שטח ברמה גבוהה, על שטח שהיה עד לא מזמן שדה חיטה ליד המתחם האוסטרלי של הגן גורו.

גלמפינג ניר דוד, גלמפינג לילה ניר דוד
גלמפינג לילה – המתחם המרכזי. צילום: אורן גבאי גולן

הגלמפינג החדש ממוקם צמוד לגן גורו, גן החיות האוסטרלי, גן השלושה ופארק המעיינות.

במתחם מחכים לכם 20 אוהלים הולנדים מרוהטים וממוזגים המתאימים לזוגות או משפחות של עד 5 נפשות, מטבח מרכזי גדול ובו משטחי בישול, מקררים פרטיים ועוד, שירותים ומקלחות מרכזיים, מתחם מדורות ואזור מנגלים, אוהל התכנסות גדול, שטחי דשא ובוסתן עצי פרי.

גלמפינג לילה, אוהלים ממוזגים בצפון, אוהלי גלמפינג
גלמפינג לילה האוהלים ההולנדיים. צילום: אורן גבאי גולן

 

לילה, כשמו כן הוא, בשונה מלינה במלון או בצימר, מעביר חוויה של קרובה יותר לטבע, שמאפשרת לדברי המארחים בחניון להטען מחדש בחוויות ליד הנחל, סביב המדורה, עם המשפחה והחברים, בין בעלי החיים ובטיולים בעמק המעיינות.

אוהלי הגלמפינג הם אוהלים גדולים שהובאו מהולנד בגודל של 30 מ"ר, אוהלים בסטנדרט אירופאי המספקים לאורח שילוב של נוחות עם החוויה של לינת שטח בטבע אבל בתנאים נוחים:  כל אוהל ממוזג, מרוהט עם שולחן אוכל, פינת ישיבה, מיטות ומצעים ומרפסת אישית מרוהטת.

 

צימרים ניר דוד, גלמפינג לילה ניר דוד
גלמפינג לילה מתחם המקלחות. צילום: אורן גבאי גולן

מחירי השקה של הגלמפינג: לילה באמצע ובסוף שבוע – 1000 שקלים לאוהל.

חלי יעקבס, מנכ"לית תאגיד תיירות ניר דוד מציינת לקראת פתיחת הגלמפינג החדש "אנו שמחים להיות מובילים בתחום תיירות הפנים בישראל, עם פיתוח המתחשב בסביבה ובמשאביה תוך התאמה לצרכי המטייל הישראלי, המחפש  איכות, טבע והיצע מגוון. אחרי שנתיים של קורונה, התייר הישראלי עצמאי יותר ומחפש חוויות המאפשרות, מעבר לטיול, גם ליצור קהילות ולהיות שותף. תיירות בפריפריה של מדינת ישראל בשנת 2022 היא ציונות, בניין ויצירה."