כשאתם יוצאים לטיול, אתם יודעים בוודאות שיש רשימה מדויקת של דברים שאתם פשוט לא תעזבו את הבית בלעדיהם. עכשיו תחזרו לרשימה הזאת ותבדקו אם "רכב החלומות" מופיע שם. לא מופיע? חבל מאוד. כנראה שכחתם את אופציית השכרת רכב שעומדת לרשותכם. כדי שלחוויות הטיול הבא שלכם תצטרף גם חוויית נסיעה, אתם מוזמנים מאוד להמשיך לקרוא.

חיסכון בעלויות

החשיבה לפיה השכרת רכב מייקרת את עלויות הטיול, כבר לא רלוונטית מאז שנות התשעים. ברוב המקרים, הבחירה לשכור רכב יכולה להוזיל את העלויות. כך למשל, תוכלו לבחור רכב שסוג הדלק או התכונות המכניות שלו, דווקא משתלמים לטווח הקצר.
האם ידעתם למשל שחברות השכרה מסוימות לא גובות שכירות על נסיעה בשבת? בלי לדעת אתם יכולים למצוא את עצמכם נוסעים על רכב במשך שלושה ימים ומשלמים רק על יומיים. בכסף שתחסכו, אתם יכולים למלא שקיות בקניון…

 

אחריות ובטיחות

רכב שכור מגיע עם שירות צמוד וליווי בנושאים שאפילו לא ידעתם שאתם זקוקים להם. בתוך הביטוח שלכם כלולים שירות טלפוני סביב השעון, שירותי גרירה וחילוץ, שירותי תיקון ותחזוקה. כל אלה, הופכים את הטיול לחוויה מרגיעה ומהנה. טוב לדעת שבשעת הצורך לא אתם תצטרכו לשבור את הראש.

 

חוויית נסיעה מפנקת

נכון שביומיום אתם מסתפקים ברכב הישן כדי להגיע לעבודה ולהסיע את הילדים וזה בסדר גמור. יחד עם זאת, לכבוד החופשה השנתית שלכם, כדאי מאוד לסדר לעצמכם נסיעה מפנקת ברכבים שבדרך כלל אינכם יכולים להרשות לעצמכם. רכב חדיש ומפנק שמאובזר במיוחד לצרכים של נסיעה בשטח או לנסיעות ארוכות, הופך את חוויית הטיול למפנקת ומגבש את השמחה המשפחתית לכדי שלמות.

 

לא רק אתם זקוקים לחופשה

גם אם אתם הבעלים של רכב פרטי ואפילו אם הוא יכול לעמוד ביעדים של הטיול העתידי שלכם, למה בעצם שתעמיסו את האחריות על הרכב שלכם? חשבו רגע לטווח הרחוק. נסיעות במסגרת טיול הן בדרך כלל ארוכות יותר ומאתגרות יותר מהמסלול היומיומי שלכם. בחרתם לצאת לטיול? מעולה, גם לרכב הפרטי שלכם מגיעה חופשה. תנו לרכבכם לנוח בבית, בזמן שהרכב המושכר צובר במקומו את הקילומטראז', מסתכן בבלאי ובכלל מתעייף עבורכם. כי גם לרכב הפרטי שלכם מגיעה חופשה.

 

יעילות במסלול

רבות מחברות ההשכרה מאפשרות איסוף של הרכב בנקודה אחת והחזרתו בנקודה אחרת. בזכות תכנון קפדני של נקודת האיסוף וההחזרה של הרכב לפי צורכי המסלול שבו אתם מטיילים, תגלו שאתם יכולים לחסוך זמן רב ועלויות.