חברת סער יבואנית המותג קולומביה ובעלת רשתות חנויות המטיילים שבילים ואאוטסיידרס פותחת היום חנות קונספט לציוד קמפינג וטיולים המשתרעת על שטח של כ-500 מ"ר במתחם עמי דן טאון בפתח תקווה, לא מדובר בעוד חנות טיולים, אלא במהלך דרמטי שמבקש לחולל מהפיכה בהרגלי צריכת ציוד הטיולים וביגוד האקסטרים בישראל ולהשפיע באופן משמעותי על יוקר המחייה בענף.

לפי כמות הפניות והטלפונים שאחנו מקבלים כאן בגו קמפינג כל עונה כנראה שיש ביקוש גם לתחום של השכרת ציוד קמפינג וטיולים. הרבה אנשים שלא מטיילים על בסיס קבוע, או שהם בתחילת דרכם בתחום מעדיפים לשכור את הציוד לקמפינג או לטיול שלהם במקום לרכוש אותו ועד היום לא היה בארץ פתרון מסודר לנושא. אבל היום יש בשורה לכל מי שמחפש ציוד קמפינג להשכרה. חנות הקונספט החדשה של רשת OUTSIDERS, שהוקמה בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח משלבת לראשונה בישראל את עולמות האאוטדור והלייף סטייל יחד עם מחלקת השכרת ציוד קמפינג וטיולים.

השכרת ציוד קמפינג חדש בישראל

נוסעים לטיול הגדול אחרי הצבא ולא בא לכם לרכוש את הציוד? או שאולי לסוף שבוע של קמפינג בצפון ואין לכם את כל הציוד? מהיום יש פתרון שיכול לחסוך לכם הרבה ותכולו רק לשכור את הציוד לקמפינג או לטיול הגדול בלי להוציא אלפי שקלים על רכישתו. פתרון מצויין למי שרוצה להתנסות בקמפינג בפעם הראשונה, לבדוק את הציוד לפני שהוא רוכש ומתחייב על תשלומים גבוהים. תכנית ההשכרות המוזלת של Outsiders מקדמת אג'נדה ידידותית לסביבה ומדרבנת את הלקוחות לשנות את הרגלי הצריכה ולאמץ פתרונות ברי קיימא. כחלוצת החנויות המעודדת השכרה על פני רכישת פריטים, הרשת תורמת לשמירה על איכות הסביבה וצעד זה צפוי להפחית את צריכת המוצרים המזהמים בשיעורים משמעותיים.

ציוד קמפינג להשכרה אאוסיידרז
ציוד קמפינג להשכרה אאוסיידרז. צילום: איתי קדם, רשת outsiders

ציוד קמפינג וטיולים למכירה

לצד מחלקת ההשכרות הרחבה, Outsiders מציגה קולקציה מגוונת של מוצרים לקמפינג וטיולים למכירה, הכוללת ציוד, אביזרים, פריטי הלבשה והנעלה ידידותיים לסביבה של מותגים מובילים מרחבי העולם: Columbia, Mountain Hardware, Picture Organic, Topo Design, Duer, PrAna, CamelBak, GSI, AZTEC, SANJO, SAOLA ועוד רבים אחרים.
מותגים אלו נבחרו בזכות הערכים שעומדים מאחוריהם, הם לא מתפשרים על עיצוב ומבקשים להוביל שינוי סביבתי. כאלו שבחרו לעמוד בתקנים המחמירים ביותר לייצור אקולוגי והוגן ולצמצום הפגיעה בסביבה.

לדברי אביעד צברי, מנכ"ל ובעלים משותף בחברת סער: "זו הפעם הראשונה בארץ שרשת חנויות קמעונאית מקצה 20% משטח המכירה הקמעונאי שלה לטובת השכרת ציוד וביגוד מקצועי. מעבר לבשורה האקולוגית, לקוחות Outsiders נהנים מהוזלה דרמטית בסל הצריכה, מדובר על חסכון של 70%-90% מהתקציב. אנו מציעים את השירותים שלנו למשפחות חובבות טיולים, שביליסטים ושוחרי אקסטרים, שלא צריכים עוד לרכוש ציוד שישמש אותם בטיולים בודדים במאות ואלפי שקלים. מהיום ניתן לשכור את הציוד המתקדם בעולם תמורת סכום סמלי למספר ימים או לתקופות ארוכות יותר כשמדובר על טיולים של מספר חודשים".

חברת סער פועלת להרחבה מואצת של רשת חנויות Outsiders, בעלת בשורה אקולוגית לצד מתן מענה לדרישה ההולכת וגוברת למותגים מבוססי טכנולוגיה וביצועים עם קו עיצובי מוקפד ומודעות סביבתית. כחלק מהערכים של שימוש חוזר והקטנת הצריכה החנות תציע בעתיד גם שירותי תיקונים לציוד.

השכרת ציוד לטיולים
מחלקת השכרת ציוד לטיולים. צילום: איתי קדם, רשת outsiders

מוצרי קמפינג להשכרה ברשת Outsiders – כמה זה יחסוך בתכלס?

אז כמה עולה להשכיר ציוד קמפינג? כמה עולה להשכיר ציוד לטיול הגדול שאחרי הצבא? ולמי זה כדאי?

בדקנו קצת את המספרים ומצאנו שהשכרת הציוד כדאית לכמה סוגי טיולים או חופשות קמפינג:

  •  תרמילאים לטיול הגדול אחרי הצבא – אם מדובר על טיול קצר יחסית של 3-4 חדשים
  • משפחות ומטיילים שיוצאים בתדירות נמוכה לקמפינג או שרק בתחילת הדרך ולא בטוחים שלינת שטח מתאימה להם והם לא רוצים להשקיע ברכישת ציוד.
  • מטיילים שיוצאים לקמפינג ואין להם מקום אחסון בבית לאוהלים ומזרנים.

כמה דוגמאות מהמחירים (נכון לספטמבר 2022):

תרמיל גב מקצועי:

תרמילאי שנוסע ל- 3 חודשים יכול לשכור:

1. תרמיל מקצועי של Osprey/Gregory ב-500 ש"ח

2. שק שינה של Mountain Hardwear ב-250 ש"ח

סה"כ- 750 ש"ח

במידה ויחליט לרכוש:

התרמיל המקצועי יעלה 1,599 ש"ח

שק השינה יעלה 1,199 ש"ח

סה"כ עלות קנייה של: 2,798 ש"ח

מה שאומר חיסכון של 2,048 ש"ח

 

עגלת חוף קמפינג – BEACH CART

מחיר קניה- 699 ש"ח

מחיר השכרה: ליום 25 ש"ח (לתקופה של יום עד יומיים)

מחיר השכרה ל-3 ימים: 60 ש"ח

מחיר השכרה לשבוע: 100 ש"ח

החסכון: בין 599 ל- 674 ש"ח לשבוע.

אוהל קמפינג משפחתי ATLAS ל-4 אנשים

מחיר קניה:  999 ש"ח

השכרה ליום 40 ש"ח

השכרה ליומיים 60 ש"ח

השכרה לשבוע 100 ש"ח

השכרת אוהל קמפינג משפחתי של אטלס ל-6 שעולה 1,199 ש"ח אפשרי להשכיר במחירים של החל מ-50 ש"ח ליום ועד 120 ש"ח לשבוע.

חסכון של 1,079 ש"ח וחסכון גדול יותר בהשכרת אוהל של 10 שיגיע לחסכון של מ-1,699 ש"ח להשכרה של שבוע.

מזגן קמפינג נייד

טוב זה מוצר שלא ברור איך לא חשבו עליו קודם… מזגן נייד המספק קירור לאוהלי קמפינג על בסיס סוללה נטענת, מזגן קטן ושקט שאפשר לקחת אותו לכל מקום.

מחיר קניה:  2999.9 ש"ח

השכרה ליום 55 ש"ח

השכרה לשבוע 200 ש"ח

חסכון של בין 2,944 ל- 2,799 ש"ח לשבוע

אל עלות המזגן הנייד יש לצרף עלות של סוללה שנע בין 25 ש"ח ל-75 ש"ח בשבוע. עלות הסוללה  היא 799 ש"ח מה שאומר שחסכנו בין 724 ש"ח ל-
775 ש"ח.

כל המחירים מתייחסים למחיר צרכן לפני הנחות מועדון ומבצעים.

השכרת ציוד קמפינג וטיולים – רשת אאוסטיידרז OUTSIDERS

כתובת הסניף: מתחם עמי דן טאון, פתח תקווה

טלפון OUTSIDERS:

לפרטים נוספים על ציוד קמפינג להשכרה www.outsiders.co.il