רשת מלונות דן בשיתוף עם מדבריא יקימו בקרוב מתחם גלאמפינג באילת הכולל מסעדה, מועדון צלילה, בריכות שחייה טיפוליות ומתחם אטרקציות וספורט מדברי בחוף הדרומי של אילת. 

אל בתי המלון, דירות הנופש ואתרי הקמפינג והקרוואנים של אילת יצטרף בקרוב מתחם חדש של גלאמפינג שישתרע על פני שטח של מעל 20 דונם. במקום ייבנה חלל משותף להופעות ועבודה משותפת, אזורי ישיבה, מסעדה ופינות סתלבט, מתחם נווה מדבר עם בריכות שחיה טיפוליות ומתחם אטרקציות הכולל בית קפה, מרכז צלילה ומועדון גלישה, חנות נוחות, כיתת לימוד ומרכז לספורט מדברי.

חוות הגמלים באילת, טיול גמלים באילת, אוהלים ממוזגים באילת
באווירה מדברית – חוות הגמלים באילת

לא רק בתי מלון – מה יחכה לנו במתחם הגלאמפינג באילת?

מתחם הגלאמפינג החדש יוקם באווירה מדברית ויכלול מתחם קמפינג עצמאי להקמת אוהלים רגילים ומשפחתיים, אוהלים ממוזגים עם מקלחות ושירותים משותפים ועד לאוהלים יוקרתיים עם בריכות פרטיות ואפילו סוויטה נשיאותית יוקרתית. מתחם התיירות ייבנה בקונספט של התיירות השיתופית, אשר שם דגש על חוויות ותוכן עשיר במרחבים המשותפים ויכלול יחידות לינה מסוגים שונים, על בסיס אוהלים בסגנון גלמפינג.

המתחם יוקם בבנייה מדורגת – המבנים הציבוריים והמרחבים המוצלים בפרגולות נמוכים בני קומה אחת כדי לאפשר מבט פתוח לים. פרויקט הגלאמפינג החדש יתוכנן תוך דגש על קיימות ואחריות סביבתית עם מערכת השקיה ממים ממוחזרים, בניה ושימוש בחומרי גלם טבעיים ומקומיים, יצירת מיקרו אקלים ע"י צמחיה וכל המתחם יפעל כמתחם ירוק, בו לא יעשה שימוש בכלים חד פעמיים.

אוהלים ממוזגים במקום הקרולינות

המתחם החדש, ייבנה על שטח של 21 דונם, במתחם שמוכר לאילתים בתור מתחם הקרולינות שנמצא מול הים, מערבית לכביש 90 ויופעל על ידי היזמים במשך 20 שנה.

הקבוצה שנבחרה במכרז של החברה הכלכלית באילת, כוללת את רשת מלונות דן, חוות הגמלים המפעילה את מדבריא בנחל שלמה באילת וחברת כנס ישראל. המכרז נועד לבחור מפעיל להקמה והפעלה של מתחם תיירות מדברי המשלב סגנונות אירוח מגוונים מלינת שטח בסיסית ועד גלמפינג מפנק אשר ייתנו מענה למגמות החדשות בתיירות דור האינסטגרם המחפש חופשה פוטוגנית בחיק הטבע באווירה אותנטית.

הזריחה בהר צפחות
טיול זריחה אל הר צפחות

 

במסגרת הפרויקט, יוקמו לצד מתחם האירוח גם מבנים ציבוריים, חדר אוכל, בי קפה  ומסעדה בקומת הקרקע, מרחב עבודה משותף, מועדון צלילה ועוד. החניון יופעל ע"י אפליקציית הזמנות עצמית שתאפשר ללנים במתחם הגלאמפינג לקבל עדיפות באטרקציות השונות, לשלם בארנק דיגיטלי ברחבי המתחם עם צמיד דיגיטלי.

קמפינג באילת, אוהלים ממוזגים באילת
החוף הדרומי באילת –

מה אומרים באילת?

לדברי ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי : "לאחר מאבק שנמשך שנים רבות לפינוי של רצועת החוף הדרומית מאוהלים, קרוואנים ושאר מחסות שכיסו את החוף, העירייה מיישמת כעת את התכנית האסטרטגית לפיתוח רצועת החוף, אשר מגדירה את החוף הדרומי של אילת כמתחם מוטה טבע, בו נפגשים הרי אילת וים סוף. במסגרת זו העירייה פועלת כדי לייצר מגוון פתרונות אירוח למגוון קהלי יעד, בין היתר גם גלמפינג. "אנחנו קשובים כל העת לצורכי התייר החדש, שמחפש גם קונספט אירוח ברוח התיירות האלטרנטיבית. העיר אילת, תציע לתייר הישראלי ולתיירים מחו"ל את כל אופציות האירוח בטווחי מחיר מגוונים: נמוך, בינוני ויקר."

אבי כהן מנכ"ל החברה הכלכלית אילת : "הזוכים במכרז רשת מלונות דן האיכותית, חוות הגמלים בעלת הניסיון של שלושה עשורים בתיירות מדברית בארץ ובעולם וכנס ישראל – יבטיחו חוויית תיירות ראשונה מסוגה בישראל: מפגש וחיבור בין מדבר, ים ואדם. עוד הוסיף כי המתחם יוקם כחלק מהתכנית הכוללת שמובילה העירייה לפיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה שמוביל מהנדס העיר אסף אריכא ויתכננו משרד האדריכלים מייזליץ כסיף רוטמן, שתשנה לגמרי את פניה של רצועת החוף באילת. המתחם החדש ידגיש את יתרונותיה הייחודיים של אילת כעיר מדברית השוכנת לחופו של ים סוף".

 

מתי מתחם הגלאפינג והאוהלים הממוזגים ייפתח?

תהליך ההקמה של המתחם יימשך ככל הנראה מספר שנים -מוזמנים לעקוב כאן – אנחנו נעדכן ברגע שהמתחם ייפתח.
בנתיים, תוכלו להתארח במתחם האוהלים הממוזגים בחוות הגמלים.

 

פרטים נוספים והזמנות: באתר רשת מלונות דן www.danhotels.co.il