מחפשים בקבוק לטיולים? תכירו את קליקסיל, סדרת בקבוקי הטיולים החדשה של שורש, בקבוקים רב פעמיים לטיולים, לקמפינג וליום יום, פטנט ישראלי עם קליק שימושי במיוחד.

בשורש יוצאים היום לקראת עונת הקמפינג והטיולים עם מבצע השקה מיוחד על קו הבקבוקים החדש, המיוצר בישראל, כדי שנוכל לוותר על הבקבוקים החד פעמיים המזיקים לסביבה ולהשתמש רק בבקבוקים רב פעמיים בכל פעילות בטבע ובכל מקום בו אתם נמצאים. כל הפרטים על המבצע בסוף הכתבה >>

בקבוק לטיולים עם קליק לטבע

בקו הבקבוקים החדש של שורש תוכלו למצוא בקבוק יומיומי לשנת הלימודים הקרובה, לעבודה במשרד, לחדר הכושר ולריצה או למטיילים בשביל ישראל שרוצים שלוקר איכותי שילווה אותכם לאורך הדרך.הבקבוקים החדשים של שורש מגיעים עם פקק חדשני וקל לתפעול, ללא הברגה שנקרא קליקסיל CLICKSEAL™ (פטנט רשום שפותח בשורש) הנפתח במהירות, אוטם את הבקבוק בקליק ומאפשר זרימת מים גבוהה בזמן השתייה.

לפרטים לחצו כאן…

פקק CLICKSEAL של שורש מנגנון הפתיחה והסגירה של פקק הבקבוקים החדש של שורש הוא חדשני, מהיר ולא מטפטף. פשוט לסובב את הפקק רבע סיבוב, משיכה קלה למעלה, והפקק פתוח. לסגירה בטוחה, צריך פשוט להדק את הפקק עד שתשמעו את הקליק. כמה פשוט, ככה חכם.

מה זה אומר קליק סיל? אז לא… לא מדובר על קליק עם כלבת הים יוליה כמו שאולי חשבתם בהתחלה… מסתבר ש-seal באנגלית פירושו גם חתום או אטום, או בקיצור קליק וזה אטום.

הפקק ניתן לתפעול ביד אחת, ומגיע עם רצועת פוליפרופילן, המתייבשת מהר, במגוון צבעים (ואפילו דגם העשוי מהחומר של רצועות הסנדלים). המבחר הרחב של פתרונות השתיה של שורש -ממערכות המים ועד הבקבוקים – מבטיחים הנאה בכל פעילות שתעשו ושמירה על היגיינה. עוד יתרון של הבקבוקים הוא פתח רחב במיוחד לאחר הסרת הפקק לצורך ניקוי שמאפשר ניקוי נוח ויעיל של הבקבוק.

שורש, היא חברה ישראלית עם אג'נדה חברתית וסביבתית במיוחד, עם מחויבות לפיתוח בר קיימא ואחריות חברתית ויצור כחול לבן. מפעל סנדלי שורש הממוקם בטירת הכרמל, מעסיק כ- 300 עובדים ופועל על בסיס אנרגיית השמש. זהו המפעל הראשון בישראל הפועל עם עצמאות אנרגטית וללא צריכה של חשמל מבחוץ.

כבר מעל ל-25 שנים, פתרונות השתיה של שורש ידועים מסביב לעולם בזכות החומרים, הפטנטים הייחודיים, העיצוב החדשני והשמירה על הסביבה. שימוש במערכות שתיה רב פעמיות עוזר להפחתת השימוש בפלסטיק חד פעמי, ובכך עוזר להגנה על הטבע ועל העולם בו אנחנו חיים.

בקבוק לטיולים

אקט: בקבוק שתיה נוח וקל לתפעול ליום יום ולטיולים

בקבוק אקט: CLICKSEAL ACT

בקבוק אקט הוא בקבוק TRITAN איכותי ומוגן מנזילות, קל וחזק לשימוש יומיומי, הליכה או טיול. האקט כולל את הפקק החכם של שורש, הניתן לתפעול בקלות ובנוחות ומוגן לגמרי מנזילות ומגיע עם ידית אחיזה לנוחות מרבית ותלייה על התיק.

כמו כל המוצרים בשורש, גם הבקבוקים עוברים בקרת איכות מחמירה, נטולים BPA ו-PVC .עשויים מחומר טריטן עמיד ואיכותי ביותר ומעוצבים בצורה נוחה וקלה לתפעול. הבקבוק אינו שומר קור ומיועד למטיילים (כמונו…) שמעדיפים את המים שלהם בטמפרטורה הטבעית של המסלול או האוהל…

ניקוי: מומלץ לנקות במדף עליון במדיח.

צבעים: בקבוק ה ACT מגיע בשלושה צבעים: כחול, כתום ואפור.

נפח: 700 מ"ל  | 950 מ"ל
מחירים: 99 ש"ח |  109 ש"ח

בקבוק לחדר כושר, אקו, בקבוק לטיול
אקו: בקבוק שומר קור לטיולים, ספורט וליום יום

בקבוק אקו ECO CLICKSEAL – בקבוק לטיולים שומר קור

אקו הוא בקבוק TRITAN חזק ועמיד, בעל דופן כפולה ומבודדת אשר מונע הזעה של הבקבוק ושומר על טמפרטורת המים הקרים לאורך זמן, לשימוש יומיומי, מושלם ליום ארוך במשרד, לאימון בחדר הכושר או לכל פעילות מחוץ לבית.
בקבוק אקו ECO CLICKSEAL – כולל את הקליקסיל, הפקק החכם של שורש המאפשר לתפעל בקלות ובנוחות ומוגן לגמרי מנזילות. כמו כל המוצרים של שורש, גם בקבוקי האקו עוברים בקרת איכות מחמירה, הם נטולי BPA וPVC מחומר טריטן עמיד ואיכותי ביותר, מעוצבים בצורה נוחה וקלה לתפעול ויש להם ידית אחיזה לנוחות מרבית ולתלייה על התיק.
ניקוי: מומלץ לנקות במדף העליון במדיח הכלים.
אקו מגיע בשלושה צבעים- כחול, כתום, ורוד.

נפח: 600 מ"ל
מחיר: כ-119 ש"ח

 

בקבוק לקמפינג
הבקבוק למתקדמים – Terrein (על פני השטח)

בקבוק טריין (TERRAIN) בקבוק נירוסטה שומר קור לטיולים

בקבוק נירוסטה איכותי, מעוצב ופונקציונלי. הבקבוק בעל דופן כפולה ובידוד ואקום לשמירה על נוזלים קרים עד 24 שעות ונוזלים חמים עד 12 שעות.
הטריין כולל את הקליקסיל, הפקק החכם של שורש הניתן לתפעול בקלות ובנוחות ומוגן לגמרי מנזילות, נשאר יבש ולא מזיע.
ניקוי: מומלץ לנקות במדף עליון במדיח
טריין מגיע בשלושה צבעים: כחול, ירוק, ושחור.

נפח: 700 מ"ל.
מחיר כ- 159 ש"ח

ניתן להשיג את המוצרים מבית שורש בחנויות המטיילים, הציוד לקמפינג ההנעלה והספורט ברחבי הארץ.

50% הנחה מבצע השקה

מבצע ההשקה כולל את כל 3 הבקבוקים החדשים בין התאריכים 16-31 ביולי 2023.

לרכישת הבקבוקים ומציאת החנות הקרובה באתר שורש: לחצו כאן…