אירוע המוסיקה הגדול שפותח את אירועי הקיץ בכפר הנוקדים פסטיבל גולדסטאר בכפר יוצא לדרך. 

איפה הילד, נקמת הטרקטור, כנסיית השכל ואמנים נוספים יגיעו בתחילת יוני הקרוב לכפר הנוקדים לפסטיבל רוק קלאסי ובירה באמצע המדבר.

פסטיבל גולדסטאר בכפר מה מחכה לכם באמצע המדבר?

במקביל להופעות יתקיימו בפסטיבל גם מופעים ופעילויות כל המשפחה: מאיר מהשמיים – קאברים לשירי מאיר בנאי, גאנס אנד מוזס – להיטי להקת גאנס אנד רוזס, ומופע רוק פסיכדלי של להקת  Shapeless611.

עוד בפסטיבל יחכו לכם דוכנים, שוק אוכל, בר שתייה, מתחם מים מרענן לילדים, קולנוע מדברי, סיורים ליליים בעקבות העקרבים הזוהרים, פינת חי והאכלת גמלים ועוד.

פסטיבל גולדסטאר בכפר שיתקיים בכפר הנוקדים מיועד למשפחות, מטיילים וצעירים בכל הגילאים שאוהבים מוסיקה והופעות.

פסטיבל גולדסטאר כפר נוקדים. צילום: יוני גריצנר

בכפר הנוקדים שבמדבר יהודה מתכננים לחובבי מוסיקת הרוק הקלאסי התחלה של קיץ לוהט עם אירוע המוסיקה הגדול פסטיבל גולדסטאר בכפר, במסגרתו ידרימו ויופיעו מיטב להקות הרוק המובילות בישראל: איפה הילד, נקמת הטרקטור וכנסיית השכל.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 2-4 ביוני בכפר הנוקדים, רק רבע שעה מערד, קצת יותר מחמש דקות מבאר שבע… נווה מדבר באמצע בקעת הקנאים, בדרך למצדה.

 

מופעי פסטיבל גולדסטאר בכפר:

ב-2 ביוני – יום חמישי יופיעו בפסטיבל להקת איפה הילד, להקת הרוק הפסיכדלי Shapeless611 ומופע קאברים למאיר בנאי:

כניסה החל מהשעה 17:00  (יציאה ממתחם הכפר עד חצו

כרטיסים גולדסטאר בכפר
גולדסטאר בכפר: כרטיסים באתר של כפר הנוקדים

מופעי פסטיבל גולדסטאר בכפר:

ב-2 ביוני – יום חמישי יופיעו בפסטיבל להקת איפה הילד, להקת הרוק הפסיכדלי Shapeless611 ומופע קאברים למאיר בנאי:

 

איפה הילד. צילום: אלכס פרגמנט

איפה הילד בהופעה חיה

איפה הילד, מלהקות הרוק הוותיקות והמוערכות, חוגגים 30 שנים של רוק'נרול, עם 6 אלבומים שהגיעו למעמדי זהב ופלטינה והנפיקו להיטים רבים, קיבעו את מעמדם כלהקה חשובה ומשפיעה שתופסת מקום של כבוד בפסקול הישראלי.

אלבומם האחרון – "מתוק בחשיכה" (2017) כולל 10 שירים חדשים שכתבו והלחינו חברי הלהקה ואילו ההפקה המוסיקלית הופקדה בידיו של עופר מאירי. במקביל, ממשיכה הלהקה להופיע בכל רחבי הארץ ולמלא את האולמות בקהל נאמן שמגיע בהמוניו. איפה הילד בהופעה עם כל השירים המוכרים והאהובים ביניהם: "מה שעובר עלי", "נפלת חזק", "מישהו שומע אותי", "לבן בחלום שחור", "גוונים של זהוב" ועוד שירים חדשים מהאלבום "מתוק בחשיכה".

 

מאיר מהשמיים

מופע מחווה למאיר בנאי לכבודו נבחרו 21 השירים הכי אהובים של מאיר בנאי מכל השנים ומכל האלבומים שהפכו לחלק חשוב בפס הקול הישראלי. הבלדות (גשם, שער הרחמים), השירים שמקפיצים את הקהל (אל תלכי מכאן, וביניהם), הגיטרה הספרדית שמזמינה פשוט לרקוד (כמה אהבה), הרוק הרך, להקשיב ולהתענג (לב סדוק) ועוד.

העיבודים וההפקה המוסיקלית יחד עם הנגנים עברו התאמת קולות, בניסיון כדי להחזיר כמה שניתן מעט מהאווירה שהיתה כשיצאו האלבומים של מאיר בנאי לפני יותר מ-20 שנה.

נגני הלהקה, עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים על הבמות, בהפקות מקוריות בארץ ובחו״ל ובנגינה בהרכבים של אומנים מהשורה הראשונה בארץ, כולל עם מאיר בנאי עצמו, בשנות ה – 90.

איציק לוי – שירה וגיטרה אקוסטית, שרון הלחמי – גיטרה חשמלית ואקוסטית, אדם שר sher – גיטרה אקוסטית וקולות, דוד סבן – גיטרה בס, רפאל חברוני – תופים וכלי הקשה ודיוויד פרידלנד בקלידים וקולות.

611 Shapeless – מופע רוק ניאו-פסיכדלי-ישראלי

611 Shapeless היא שלישיית רוק ניאו-פסיכדלית ישראלית, שהוקמה בשנת 2020 על ידי מוזיקאים ותיקים שניגנו יחד בלהקות קודמות ב-20 השנים האחרונות: הזמר, הגיטריסט והיוצר הראשי, דיוויד גבאי, עמד בראש להקות רבות ב-25 השנים האחרונות כולל LFD, The Conflict, Dugag, Marrakesh Blues ו-FuzBuzz. הבסיסט והזמר אבי הדס, ניגן ב Silence Creation, Dugag , וכן כיוצר וסולן בלהקת איש פלאי ובאלבומי הסולו שלו. המתופף אמיר נוי מנגן עם Mazeppa ו Tashlil ובעבר ניגן ב-Windy & Destiny שם גם כתב וניגן בגיטרות. 611 שואבת את השראתה מפסיכדליה של שנות ה-60, פרוג משנות ה-70 ופולק מודרני. כל זה משתלב לכדי צליל ניאו פסיכדלי עם ניחוח ייחודי. הקונספט והטקסטים של הלהקה עוסק במודעות וחופש, תוך עידוד המאזינים להצטרף למסע היצירתי שלה לעבר חיבור לנפש הפנימית.

הכניסה למתחם הפסטיבל החל מהשעה 17:00  (יציאה ממתחם הכפר הנוקדים עד חצות)

3 ביוני – יום שישי
כניסה החל מהשעה 16:00 (יציאה ממתחם הכפר עד חצות)

נקמת הטרקטור. צילום: אלדד רפאלי
נקמת הטרקטור. צילום: אלדד רפאלי

נקמת הטרקטור בהופעה חיה:

אחד מהרכבי הרוק הוותיקים והבולטים במוסיקה הישראלית, עם למעלה משלושה עשורים של פעילות יצירתית פורה וענפה. מעטים יחלקו על כך שנקמת הטרקטור היא אחת הלהקות האיכותיות בארץ. לאורך השנים שחררה הלהקה 8 אלבומי אולפן, תוך שיתוף פעולה נרחב עם מגוון מוסיקאים ואמנים ביצירה בין תחומית – כמו מוסיקה למחול ותיאטרון. במופע הם מבצעים את המיטב מכל האלבומים: "משחק של דמעות", "עפיפונים", "אופניים וספר", "מסכים שטוחים", "אדון הסליחות" ועוד. חברי ההרכב: אבי בללי – בס ושירה אופיר לייבוביץ' – גיטרות רועי ירקוני – קלידים אביב ברק – תופים גליה חי – ויולה.

כנסיית השכל בדרך לכפר הנוקדים. צילום: מאיר כהן

כנסיית השכל בהופעה חיה:

כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, במופע סוחף של רוק'נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי. במופע יבצעו את מיטב הלהיטים מכל השנים: "זה לא אני", "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "תגידי שטוב", "אני יודעת", "איך זה מרגיש", "בואי מהפכה", "ידיים למעלה", "מעל הים", "תנו לי לשתות", "האהבה שלי", "על מה את חולמת" ועוד רבים וטובים עם שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל – כנסיית השכל ביססה עצמה, כאחת מהלהקות האהובות והמצליחות, אשר הטביעו את חותמם הייחודי בפסקול הישראלי. יורם חזן – שירה, גיטרה וסקסופון | רן אלמליח – בס ושירה |עמי רייס – קלידים | דוד רז – גיטרה אקוסטית | דניאל זייבלט – תופים וכלי הקשה.

גאנז אנ' מוזס

הוליווד 1987. מתוך ביצת הגלאם הסליזי מגיחה הלהקה המסוכנת בעולם – גאנז אנ' רוזס.
גאנז אנ' מוזס היא להקת הקאברים האותנטית ביותר בישראל המבצעת את כל להיטי G'N'R עם מופע שכולו ברוח תקופת הגלאם הסליזי של הוליווד לצד פנינים נדירות למעריצים השרופים בביצועים נאמנים למקור. הלהקה מדייקת עם הזיכרונות והרגשות, ויחד הם משחזרים את האלמנטים בסאונד ובפרפורמנס ולא סתם הם זכו לביקורות אוהדות, ולקהל אדוק ומפרגן שעוקב ומגיע להופעות ברחבי הארץ.

כפר נוקדים תצפית אל הר הקנאים
כפר נוקדים כמו נווה מדבר ענק

אורחי הפסטיבל יוכלו ללון בכפר הנוקדים לאורך כל ימי הפסטיבל. בכפר הנוקדים יש שלל אופציות לינה החל ממתחמי קמפינג מוסדרים להקמת אוהלים לזוגות, משפחות וקבוצות, מתחם אוהלים ממוזג, חניון קרוואנים חדש, מתחם גלמפינג באוטובוסים ממוזגים, חדרי מטיילים, חדרים מדבריים, חדרי אבן ועוד.

בקרבת כפר הנוקדים יש מסלולי טיול ותצפיות נוף מדבריות היפות בארץ כמו בירכת צפירה, הר קנאים, מצפורי מואב סביב ערד, הזריחה במצדה ועוד.

אפשר לרכוש כרטיסים להופעות ללא לינה, לשני ימי הפסטיבל או לאחד מהם.

 

פסטיבל גולדסטאר בכפר

2-4 ביוני, ימים חמישי עד שבת

כפר הנוקדים

לרכישת כרטיסים לפסטיבל כולל לינה בכפר ושלל הפעילויות (מתחם מים, שוק ססגוני, דוכני מזון, מסיבת ריקודים ועוד):

www.kfarhanokdim.co.il/goldstar