עלות הדלק: כבר לא צריך לשלם הון

זוכרים שהייתם בודקים בכל פעם היכן תחנת הדלק המציעה את הליטרים הזולים ביותר? כאשר אתם נוסעים עם רכב חשמלי אתם לא צריכים להתכונן להוצאות של מאות שקלים על מנת להמשיך לנוע. אתם יכולים למצוא את נקודות הטעינה הקרובות ביותר אליכם ולהטעין הרכב. בפשטות.

מה עם טעינת בטריית הרכב?

אתם יכולים למצוא את נקודות ההטענה המוצעות לכם בדרך ולהטעין את הרכב. למעשה, בחניונים ציבוריים רבים ובקניונים ממתינות לכם עמדות טעינה של ג'ינרג'י. בדרך כלל תוכלו לנצל את הזמן שבו אתם מטעינים את הרכב לעשות פעולות אחרות. למשל, תוכלו לצאת לארוחת צהריים בקניון, לקפוץ עם הילדים לזמן קצר לג'ימבורי או לנצל את הזמן לביקור בחנות או שתיים לקנות עוד ציוד לקמפינג. 

בתוך זמן קצר יחסית תוכלו למלא חלק מהבטריה או להמתין עד שתתמלא לחלוטין ולהמשיך בדרככם. ישראל היא מדינה קטנה שניתן לצלוח אותה מצד לצד בנסיעה של ארבע מאות קילומטרים. לכן, לא תצטרכו להטעין את הרכב פעמים רבות במהלך הטיול. הבטריה תשאר טעונה בזמן שאתם נחים באוהל.

נסיעה שקטה ונעימה

היתרון הבולט של הרכבים החשמליים טמון אמנם בעלות הדלק בדרכים. אך, יש לרכבים אלה יתרון בולט נוסף. הם מאפשרים לכם לעבור את הנסיעה בשקט רב כאשר הצליל הקבוע של מנוע הבנזין נעלם. כאשר אתם לוחצים על דוושת הדלק הרעש אינו גדול ואתם יכולים להאזין לגלים כאשר אתם נוסעים לצד הים, לשמוע את השחפים או את הצרצרים כאשר אתם נוסעים בערב חזרה לביתכם.

מכינים מראש את יעדי ההטענה בטיול

חשוב לדעת, כי על מנת להתכונן לטיול כדאי להכין מראש את רשימת האטרקציות ונקודות הלינה שלכם. כך, תוכלו למצוא מראש באפליקציות מתאימות ובאתרי האינטרנט נקודות הטענה מהירות בדרך. נקודות ההטענה מסומנות באמצעות אייקונים שונים וכך ניתן לדעת האם מדובר בנקודת הטענה מסחרית או פרטית? כמובן שכדאי לתכנן מראש את זמן ההטענה שלכם לשעות שבהן תוכלו גם לצאת לבלות במקום ולנצל עד תום כל דקה שהרכב נמצא בהטענה.

תורמים לסביבה עם רכב שפחות מזהם אותה

נזכיר עוד נתון אחד חשוב. כאשר אתם נוסעים ברכב חשמלי לטבע אתם מסייעים לשמור על כדור הארץ באמצעות שימוש במנוע שאינו מפיץ רעלים ומזהמים. נסיעה ברכב חשמלי אינה הרסנית לסביבה כמו הפיח והחומרים שנוצרים בתהליך הבערה של הדלקים (בנזין או דיזל) ומאפשרים לכם לשמור על המקומות הירוקים והנעימים בהם אתם מבקרים בטיול הקמפינג.

לסיכום, אם אתם מתלבטים אם כדאי לצאת לטיול הקמפינג שלכם עם רכב חשמלי התשובה הפשוטה לפניכם. אתם עומדים לחסוך סכום ניכר בעלויות הטיול וכיום, כאשר הרכבים החשמליים נפוצים כל כך בישראל, קל יותר למצוא עמדות טעינה מתאימות עבורם. הכינו את האוהל, הגזייה ושקי השינה וצאו לזמן איכות מפנק עם כל המשפחה ברכב החשמלי שלכם.