זה לא נעים לראות ים סגור ובטח שלא לשמוע רכב של פקח שמגיע ומבקש ממכם להתפנות אחרי שסיימתם לתקוע את היתד האחרון בציליה או באוהל שהקמת עם הילדים על החוף.בכתבה הבאה תמצאו את כל המקומות בהם תוכלו להתמקם עם אוהל ללילה או שניים ממש על קו המים, מה חשוב לדעת כי יש חופים שנסגרו ללינת קמפינג, איזה חופים חדשים נפתחו ממש לאחרונה ללינת קמפינג ואיפה לדעתנו נמצא החוף הכי שווה בארץ להתעורר בו מול הים:

אז בואו נעשה קצת סדר בחופים:

 

מקומות לקמפינג מול הים בצפון

קמפינג חוף אכזיב, מקומות מומלצים קמפינג על הים
קמפינג חוף אכזיב – אחד המקומות המומלצים לקמפינג על הים

חוף אכזיב חניון לילה חוף אכזיב

על אותה גבעה במקום שבו היו פעם מבנים של קלאב מד המיתולוגי, שעזבו אחרי אחד מסבבי הלחימה בלי להספיק להגיד אגדו-דו-דו פועל מזה מספר שנים חניון לילה מסודר של רשות הטבע והגנים.  בחניון שהוא אחד היפים וכנראה גם מהמבוקשים ברשימת חניוני הלילה של הרשות אפשר לישון באוהלים פרטיים שהבאתם מהבית במתחם הגדול על הגבעה מול הים, ללון  באוהלים להשכרה שכבר מחכים לכם במקום, או להזמין לינה במתחם נפרד של בונגלוסים (חלקם אפילו ממוזגים). בחניון יש גם שירותים מסודרים, מטבחים, מקלחות חדשות ונקיות, עגלות קמפינג להובלת הציוד וכל מה שצריך כדי להעביר לילה או יותר במרחק של 2 דקות הליכה מהלגונה הגדולה. 

לחצו כאן…

קמפינג חוף אכזיב
להתעורר מול הים התיכון: קמפינג חוף אכזיב

לינה בצמוד לאחד החופים היפים בארץ. באתר הקמפינג תוכלו למצוא משטחי פיקניק ולינה, תאורת שטח, שולחנות פיקניק, שירותים, מקלחות מים חמים, ברזיות מים לשתייה ואפילו עמדות לטעינת טלפונים ניידים.
במקום יש אפשרות להדלקת מנגלים, יש חוף רחצה מוכרז בעונת הרחצה. אין כניסה לכלבים.

להזמנת לינה בקמפינג חוף אכזיב: לחצו כאן… 

לקבוצות ולתלמידים – בתיאום טלפוני מראש.

איפה: בין נהריה לראש הנקרה
איך מגיעים: על כביש 4 בין נהריה לראש הנקרה, כ- 5 דקות נסיעה מנהריה צפונה

כל הפרטים על חוף אכזיב

מדינת אכזיב
קמפינג במדינת אכזיב

מדינת אכזיב

מדינת אכזיב, שהיא כנראה המדינה היחידה בים התיכון שעדיין לא הוכרה על ידי האו"ם (למרות שאפילו הנפיקו בזמנו דרכונים לאורחי המקום) והיא בלי ספק אחת מהנקודות היפות לאורך החוף בארץ. על גבעה מול הים הכי טורקיזי בארץ בין שרידי מבנים מימי הצלבנים, הקים בשנות ה-70 אלי אביבי את מדינת אכזיב והיום גרה במקום אשתו רינה שמפעילה את המקום מאז שאלי הלך לעולמו.

במקום תוכלו לישון באחד מחדרי אבן שהוסבו לצימרים קטנים ויכול להיות שאם תבקשו יפה, תוכלו אפילו להקים אוהל מול הנוף, אבל לא בטוח שהדיוטי פרי שם עדיין פעיל…

 

חניון חוף בצת

בחוף בצת שנמצא בקרבת חוף אכזיב פועל חניון קרוואנים קטן, בו תוכלו לשכור קרוואנים שנמצאים במקום או להגיע עם קרוואן שהבאתם מהבית או שכרתם עצמאית. חוף רחצה מוכרז, בחוף יש שרותי הצלה הפועלים במהלך היום בהתאם לעונות השנה בחדשים מאי עד אוקטובר. בחוף רחצה יש אפשרות להזמנת אוהל ממוזג או אוהל רגיל עם מזרונים. יש שירותים ומקלחות חמות, סככות צל, ספסלי ישיבה וערסלים, מזנון ועוד. ניתן לתאם מראש פעילות ספורט ימי.

בחוף הצפוני ביותר בישראל, בסמוך לראש הנקרה, מתפרש לו חוף בצת.  בחוף נמצא מתחם קמפינג עם קרוואנים מפוארים, אוהלי קולמן חדשים ואוהלים ממוזגים, המתחם ממוקם על הים ומציע מגוון פעילויות כגון, סאפים, קייקים, רכבי גולף, טיול ג'יפים ועוד. המתחם קרוב מאוד לראש הנקרה ולרכבל.

חוף רחצה מוכרז, בחוף יש שרותי הצלה הפועלים במהלך היום בהתאם לעונות השנה בחדשים מאי עד אוקטובר. בחוף רחצה יש אפשרות להזמנת אוהל ממוזג או אוהל רגיל עם מזרונים. יש שירותים ומקלחות חמות, סככות צל, ספסלי ישיבה וערסלים, מזנון ועוד. ניתן לתאם מראש פעילות ספורט ימי.

שעות פעילות: 08:00- 19:00
איפה: החוף הצפוני ביותר בארץ למרגלות אתר ראש הנקרה.
איך מגיעים: מול צוקי ראש הנקרה. יש חנייה מסודרת.
טלפון: 050-8308866

 

חוף אכזיב בי"ס שדה אכזיב

טוב לא ממש על קו המים אבל לא רחוק משם, במרחק של כמה דקות הליכה, פועל מתחם קמפינג קטן של בית ספר שדה אכזיב, בתוך חורשת אקליפטוסים. בנוסף לאפשרות להזמנת קמפינג, תוכלו לישון בבית ספר שדה אכזיב באחד מ-31 חדרי האירוח הממוזגים. החדרים צמודי קרקע, בכל אחד מקלחת ושירותים פרטיים, וסביבם מרחבים ירוקים, מתחמי פיקניק ופינות ישיבה הפונות לים.  במקום מטבחון עם מקרר, כיריים, כיור לשטיפת כלים וחדר אוכל. בנוסף יש מועדון עם טלוויזיה, אולם הרצאות ובית כנסת.
ניתן להתייעץ במקום בנוגע למסלולי הטיול שבאזור ולקבל הדרכה ממדריכי בית הספר שדה.

היתרון: מחיר זול
החסרון: החורשה ממוקמת בקרבת כביש החוף, מה שאומר שלא כל כך תשמעו את רחש הגלים…
ואם אתם מעדיפים לישון בתנאי קצת יותר מפנקים – תוכלו להזמין מקום באחד מחדרי האירוח הבסיסיים שיש במקום שהיתרון שלהם שהם קרובים יותר לחוף.

איפה: כ-6 ק"מ צפונית לנהריה
טלפון: 04-9522159

 

חופי המועצה האזורית חוף הכרמל

ונמשיך במסענו דרומה. אחרי שעברנו את חופי עכו, חיפה והקריות בהם לא נתנו לנו משום מה להקים את האוהל… הגענו אל חופי המועצה האזורית חוף הכרמל.  אחת הסיבות שהקמנו את גו קמפינג היא זכרונות הילדות שלנו מהחוויות הזכורות לטוב מחופשות הקיץ בחוף טנטורה – מה שקרוי היום חוף דור ומצפון לו כמובן מפרץ נחשולים ושמורת חוף הבונים, התיאלנד של פעם לפני שהמציאו את טיסות הלואו קוסט, השמיים הפתוחים ואת זנזיבר. רצועת חוף טורקיז, מפרץ עם צדפים ואבטיח אחרי הצהריים מה צריך יותר מזה? אבל מאז זרמו הרבה גלים בים והשתנו קצת עניינים למי שרוצה להקים אוהלים על החוף באזור.

קמפינג חוף הבונים – סגור

הים אמנם אותו ים אבל בנתיים על החוף העניינים קצת השתנו: חניון חוף דור ונחשולים בהם התאפשר בעבר להתמקם על הדשא ליד מבני האיגלו שהגיעו לשם כנראה ישירות מהקוטב הצפוני, סגרו את חניון הקמפינג וגם בחופי הים המסודרים בהם יש שירותי הצלה, לא ניתן יותר להקים אוהלים ללינת שטח.

שורה תחתונה:
חניון חוף הבונים בחוף הרחצה המוסדר, שמופעל על ידי רשות הטבע והגנים נסגר ללינת שטח עד הודעה חדשה.

 

קמפינג חוף דור – זוכרים שפעם קראו לזה טנטורה?

אחת הסיבות שהקמנו את גו קמפינג היא זכרונות הילדות שלנו מהחוויות הזכורות לטוב מהחופש הגדול בחוף טנטורה, התיאלנד של פעם לפני שהמציאו את טיסות הלואו קוסט, השמיים הפתוחים ואת זנזיבר. רוצעת חוף טורקיז, מפרץ עם צדפים ואבטיח אחרי הצהריים שיש ממש פה במרחק נסיעה קצר, מה צריך יותר מזה? אז זהו שנכון להיום, בחניון חוף דור בו התאפשר בעבר להתמקם על הדשא ליד מבני האיגלו המוזרים שהגיעו משם ישירות מהקוטב הצפוני סגרו את חניון הקמפינג וגם בחוף עצמו לא ניתן יותר להקים אוהלים ללינת שטח. החוף מאוד מומלץ, במיוחד הלגונה שאפשר ללכת בה כמעט על המים ולראות את הגייזרים של הגלים שיוצאים מדי פעם בין סלעי הכורכר.

שורה תחתונה: נכון ליוני 2020 – לא ניתן להקים אוהלים בחוף דור, מפרץ חוף נחשולים או חוף הבונים.

 

אז איפה כן אפשר להקים אוהל מול הים באזור חוף הכרמל? תלוי מתי… ותלוי את מי שואלים.

אמנם אין חניוני לילה מסודרים עם מקלחות ושירותים, אבל אם אתם לא בהכרח מחפשים קמפינג למפונקים ויכולים להתמודד עם לילה אחד או שניים על החוף ללא מקלחות, תוכלו למצוא שתי רצועות חוף נוספות בהם מותר, רשמית בזמן עונת הרחצה (תאמינו לנו בדקנו)  להקים את האוהל כמו שרציתם:

אבל רגע… לא להתייאש מצאנו 2 מקומות ליד שבהם הלינה בחוף מסודרת (אז הנה כל הפרטים כולל המפה המדויקת והמוסמכת בה מותר למקם אוהלים ואתם ממש לא צריכים להתקשר אלינו כדי לשאול אם מותר, הכל רשום לכם פה ומעודכן:

מקומות לקמפינג חוף הבונים חוף מעיין צבי
מקומות מאושרים לקמפינג ליד חוף הבונים וחוף דור נחשולים. למידע נוסף – מועצה אזורית חוף הכרמל – טלפון: 04-8136500

 

1. חוף הסירה (רצועת חוף נווה ים – הבונים) – פתוח לקמפינג עדכון אפריל 2022 – הלינה בחוף מותרת. שימו לב שזה לא חוף מוכרז והרחצה בחוף אסורה.

חניון הקמפינג חוף הסירה צמוד לשמורת חוף הבונים, זאת עם מפרץ הצדפים היפייפה והמערה הכחולה נסגר אמנם ללינת שטח, אבל לאחר סגירת החניון, הוסדרה הלינה בחלק שמצפון לשמורה ובה אפשר להקים אוהלים.

שימו לב שלא מדובר על חוף רחצה מוכרז או חניון מסודר בתשלום, אין בחוף שירותי הצלה, אין מקלחות או שירותים והלינה בחוף מתאימה למי שרגיל ואוהב לישון בתנאים בסיסיים יותר, או למי שמוכן להתפשר על התנאים לשהייה קצרה של לילה או גג שניים, לא צריך לתאם או להרשם פשוט להגיע. ותשימו לב שיש מגבלות כמו גודל האוהלים המותר, אסור להביא ריהוט ופינות זולה, מערכות הגברה או ציליות גדולות להפקת אירועים.

איך מגיעים?
עוברים את פסי הרכבת אחרי מושב הבונים ומיד פונים ימינה לשביל עפר (אחרי האנדרטה) ונוסעים ממערב לפסי הרכבת כמה מאות מטרים, עד שרואים שביל עפר שפונה מערבה לכיוון הים (מימינכם המבנה של פרדייב הצניחה החופשית ומשמאלכם חניון גדול ופתוח)
בוויז: חוף הבונים (דור, הסירה)

לפרטים: מועצה אזורית חוף הכרמל 04-8136500

2. חוף מעין צבי (חוף דור נחשולים דרום) פתוח לקמפינג: עדכון אפריל 2022 – הלינה בחוף מותרת. שימו לב מדובר על חוף לא מוכרז ללא שירותי הצלה והרחצה בחוף אסורה.

אם תגיעו עם הרכב לכניסה הרשמית לחוף דור תוכלו לחנות בחניון הכורכר ולצעוד דרומה כ-500 מטר שם תוכלו להקים את האוהל שלכם. מי שמתמצא ומכיר את האזור יכול להגיע יותר קרוב עם הרכב מעט יותר דרומה ולחסוך את החוויה המפוקפקת של מסע עם כל ציוד הקמפינג על הגב.

חשוב לציין שמדובר על חוף בלבד ואין במקום שירותי הצלה, מקלחות, שירותים, תאורה או נקודת מים. אתם צריכים להביא את הכל אתכם. יכול להתאים למי שרוצה להגיע ללילה אחד, גג שניים.

איך מגיעים?
רושמים בוויז: חוף מעין צבי

שימו לב שגם בחוף הזה וגם בקטע שמצפון לחוף הבונים ישנן מגבלות:
* הלינה מותרת בעונת הרחצה בלבד למרות שזה לא חוף מוכרז ואין בו מצילים אבל אל תשאלו אותנו מה הקשר.. אלא תקנות חדשות שיצאו השנה…
* מותר להקים אוהלים פרטיים בלבד ולא זולות לאירועים או אוהלים גדולים עם פינות זולה של מסיבות ואירועי חברה.
* אסור להשמיע מוזיקה רועשת בחוף
* לא ניתן להקים ציליות גדולות ולהביא ריהוט ופינות זולה.

לפרטים: מועצה אזורית חוף הכרמל 04-8136500

 

קמפינג על הים התיכון
קמפינג על הים התיכון, חוף בית ינאי מכמורת – שנסגר בנתים ללינת שטח.

מקומות לקמפינג מול הים במרכז הארץ:

בחופי תל אביב עדיין לא פתחו אתרי קמפינג על המים (הגולש חולדאי: קבל רעיון לסטארט-אפ שאולי יזכה אותך בפסל בחוף גורדון, בלי שתצטרך לעמוד על הראש…) אבל גם אם נצא קצת מתל אביב, על כל רצועת החוף שבין גדרה לחדרה, אין אף אתר קמפינג או חוף שבו מותר להקים אוהלים מבלי לקחת סיכון שיגיע פקח של העירייה או של המועצה האזורית ויבקש ממכם בנימוס לקפל את הבסטה ולהתפנות מהחוף בשעות הלילה. מי שמתמקם באחד החופים האלה ללינת שטח וקמפינג, עושה זאת על אחריותו.

חופים לקמפינג חוף בית ינאי
חוף בית ינאי – לא ניתן להקים אוהלים בחוף בשלב זה

קמפינג חוף בית ינאי – סגור עד הודעה חדשה

הרבה מתקשרים ושואלים אותנו אם מותר לישון ולהקים אוהל בחניון חוף בית ינאי או בחוף מכמורת? אז זהו שלא. לפחות כרגע, חובבי הקמפינג נאלצו להוריד מהרשימה החל מסוף 2019 את חניון הלילה החינמי שפעל בחוף בית ינאי.
החניון נסגר ללינת שטח עד הודעה חדשה ואנחנו יותר משנשמח לעדכן פה ברגע שהחניון ייפתח מחדש – כרגע אנחנו לא יכולים להמליץ לכם להגיע לשם לקמפינג לצערנו. מוזמנים לשמור את הכתבה הזאת ואנחנו מבטיחים לעדכן פה ברגע שהחניון ייפתח מחדש.

בעקבות סגירת חוף בית ינאי ללינה, יש חברה' ש'עושים אוהלים' צפונה לשמורה בחוף של כושי במכמורת – אבל זה בעייתי – א. יכולים לפנות אתכם באמצע הלילה, ב. אתם עלולים לקבל קנס אז אנחנו לא ממליצים.

קמפינג חוף פלמחים
חוף פלמחים רק ביום. עדיין סגור ללינה וקמפינג – תשמרו את העמוד הזה – ברגע שייפתח נעדכן כאן

חוף פלמחים – סגור זמנית

החוף היחיד במרכז בו היה מותר להקים (בשגרה שלפנני הקורונה) אוהלים ממש על קו המים והוא קרוב יחסית למרכז הוא חוף פלמחים אותו מפעילה רשות הטבע והגנים, אבל צערנו נכון ליוני 2020 החוף נסגר ללינת שטח בגלל הנחיות משרד הבריאות (קורונה וכאלה…)

אז בנתיים כל מי שמחפש רצועת חול נחמדה להקים את האוהל ייאלץ להתרחק הרבה צפונה או דרומה.

 

קמפינג חוף ניצנים, אוהלים חוף ניצנים, אוהל מול הים
אוהל מול הים: קמפינג חוף ניצנים
אוהלים חוף טו אשדוד, קמפינג על הים במרכז הארץ
אשדוד: מותרת הקמת אוהלים מדרום לחוף טו אשדוד

מקומות לקמפינג על הים בדרום

 

קמפינג חוף טו באשדוד

יזמה יפה של עיריית אשדוד שפתחה בשנה שעברה רצועת חוף דרומית לחוף טו, בה מותר להקים אוהלים לקמפינג ובנוסף יש בגבעה שמעל הקמפינג, חניון קרוואנים המשקיף לים.

שימו לב כי מדובר על רצועת חוף ללא תשתיות של מים, מקלחות ושירותים, שמירה או תאורה זה סוג של חניון שלט על הים. בשביל מקלחות ושירותים וכו' תאלצו לצעוד צפונה כ-500 מטר עד חוף המכרז – חוף ט"ו.

לפרטים: קמפינג חוף טו באשדוד…

קמפינג

קמפינג חוף אשדוד נחל לכיש – בקרוב

בחוף הצפוני של אשדוד יוקם בעתיד חניון קמפינג וקראוונים מסודר בחיבור של נחל לכיש וחוף הפיראטים.
בשלב זה ניתן למקם בחניה הצפונית קרוואנים בהתאם למגבלות החניה ובכפוף לאישורי העירייה.

לפרטים: עיריית אשדוד: 08-8545454

קמפינג בגן הלאומי אשקלון

מחניוני הלילה הפחות מוכרים של רשות הטבע והגנים וחבל… על מצוק מול הים התיכון בקצה הדרומי של אשקלון בתוך גן לאומי מהגדולים בארץ תוכלו להשאר ללינת לילה באוהלים ולהתעורר בבוקר לרחש הגלים.

חניון לילה גן לאומי אשקלון
לישון באוהל מול הים בגן לאומי אשקלון. צילום: מנו גרינשפן רשות הטבע והגנים

מתחם קמפינג מסודר עם כל תשתיות הקמפינג – שירותים נקיים, תאורה, מים זורמים, מקומות להבערת מדורות ומנגלים והרבה נוף לים התיכון.
בגן הלאומי מתקיימות מדי פעם גם פעילויות למשפחות וסיורים מודרכים בים שרידי העיר הרומית והפלישתית.

חניון הלילה פועל בדרך כלל מתחילת חודש אפריל ועד סוף אוקטובר בסופי שבוע, בחופשות ובחגים ואפשר ללון בחניון עם אוהלים פרטיים על מדשאות הפארק ואפילו להשכיר אוהל קמפינג משפחתי המתאים ל4-5 בני משפחה במיקום קבוע.

לינה בהזמנה מראש בלבד דרך מערכת ההזמנות: לחצו כאן…

 

קמפינג חוף ניצנים

מתחם קמפינג מהגדולים בישראל על רצועת חוף פתוחה וענקית. לינה באוהלים או קרוואנים מושכרים או פרטיים שאתם מביאים איתכם. במתחם הקמפינג תמצאו שירותים ומקלחות, חביות להבערת אש ושמירה בשעות הפעילות.
למרות שבחוף ניצנים כמעט ואין מגבלה של מקום לאורך החוף, בסופי שבוע וחופשות, מומלץ מאוד להגיע מוקדם, כדי להצליח ולתפוס מקום בחוף שעלול להסגר בעקבות עומסי תנועה ועומס מבקרים בחוף.
השהייה בחניון הקרוואנים – בהזמנה מראש בלבד.

שירותי הצלה בחוף: יש עמדות מציל לאורך החוף – חשוב לשים לב להוראות המצילים ולהכנס למים רק בשעות הפעילות של תחנות ההצלה.

לפרטים, מחירים ושאלות לגבי חוף ניצנים צלצלו: 053-9382857

למידע נוסף: קמפינג חוף ניצנים

חוף זיקים – סגור ללינה עד הודעה חדשה

בחוף זיקים שמדרום לניצנים, חלקנו אולי זוכר את חניון הלילה שהיה במקום – אז לצערנו… מזה מספר שנים, החניון נסגר ואין יותר אפשרות לינה בקמפינג על החוף למעט שהייה בשעות היום.

קמפינג בכנרת

אתרי הקמפינג סביב הכנרת עברו בשנים האחרונות תהליך של הסדרה, חלק מהחופים הפכו לחופים שקטים וידידותיים למשפחות, וכמעט ואין יותר קרחנות ומסיבות טבע או מסיבות חוף רועשות.

רשימת החופים בכנרת:

חניון חוף תמר
חוף שקמים ברינקי
חוף שקט
חוף רקת (בורה בורה)
חניון רותם-שיזף
חוף שקט
מלון חוף רון
חניון רסטל-מגדלא
חוף רימונים (גלי כינרת)
חוף צינברי – חוף שקט
חוף צמח
חוף צאלון – החוף סגור לרגל עבודות
חוף פילגר האוס חוף עקב
מעגן עדן- כפר נופש
חוף ספירית
חניון סוסיתא – החוף סגור
חוף סירונית שפך נחל עמוד
חוף נוף גינוסר
חוף מגדל
חוף מפרץ אמנון
חוף שקט
חוף כינר
חניון ירדן כינרת
חוף י.מ.ק.א
חוף טרפז- מלון רימונים
מינרל חוף חלוקים-לבנון-כורסי
חוף שקט
חוף חניון האון
חוף חמי טבריה
חוף חוקוק צפון
חוף שקט
כפר הנופש האון
חוף הטיילת טבריה
הלידו- ספינות ומסעדות
החוף הנפרד
חוף התכלת
חוף הדקל
החוף השקט- לאונרדו
חוף דוגית- גולן – חופים שקטים
חוף דוגה וחניון אוהלי הגלמפינג החדש
חוף דיאמונד
חוף גנים
חוף גיא- פארק מים
חוף גולן – חוף שקט
חוף גרין
חוף גופרה חוף שקט
גן לאומי- כפר נחום

הגדרות שחסמו את המעבר מסביב לכנרת הוסרו וניתן להקיף כיום את כל הכנרת על שביל סובב כנרת, ניקיון החופים השתפר מאז שהאחריות על רוב החופים עבר למנהלת הכנרת מהזכיינים הפרטיים שלא הצליחו להתמודד לבד עם כמויות האשפה שהושארו בחופים אחרי כל שבת וחג בעונת הרחצה.
כיום ישנה הסברה והקפדה על ניקיון, אבל אין כל עוד חלק מהנופשים בחופים לא מקפידים על הניקיון, אחרי כל חופשה או חג חוזרות התמונות של ערימות הזבל והלכלוך שנשארות על החופים, שייעלמו כנראה רק אחרי שייעשה שינוי משמעותי בחינוך ובאכיפה (קמפיין צא לנוף אך אל תקטוף שעבד כל כך טוב

קמפינג על החוף בים המלח, חניון קרוואנים בים המלח
קמפינג על החוף בים המלח. צילום: ביאנקיני

קמפינג בים המלח: בקמפינג הכי נמוך בעולם כבר הייתם?

לא המקום הראשון שהייתם חושבים עליו בתור מקום לקמפינג על הים, אבל מסתבר שיש כמה אתרי קמפינג באזור ים המלח.

חוף ביאנקיני

חניון לילה בקצה הצפוני של ים המלח בחוף ביאנקיני, מצפון לחוף קליה בו אפשר לישון בצימרים, נמצא מתחם קמפינג ממש על קו המים ואפילו פתחו שם חניון קראוונים.
אמנם ילדים פחות אוהבים לשחות במי ים המלח – אבל לטובת אורחי החוף יש למעלה במתחם הכפר המרוקאי בריכת שחיה של מים מתוקים.

לפרטים: 053-9382880

חוף קליה

חוף עם מתחם קמפינג המשקיף על ים המלח וירידה לחוף.

חוף נווה מדבר

חוף, בריכת שחיה ומתחם קמפינג על מדשאות המשקיפות לים המלח וירידה לחוף.

 

קמפינג באילת, גו קמפינג בישראל
קמפינג באילת – התמונה להמחשה בלבד… בסופי שבוע ובקיץ החוף הצפוני קצת יותר עמוס…

מקומות לקמפינג באילת

עדכון מאילת למי שלא היה מזמן… אחרי שבמשך שנים היה מותר ללון גם בחוף הצפוני וגם בחופים הדרומיים של אילת עם אוהלים וקראוונים, העירייה מאפשרת כיום להקים אוהל על החוף באילת בשני מקומות בלבד – בחוף הצפוני הצמוד לחוף הנפרד ובחוף המגדלור והנסיכה (החוף הדרומי)

1. קמפינג החוף הצפוני באילת

בחוף הצפוני אפשר להתמקם עם האוהל על החוף מעבר למחסום האבנים מעבר לחניון הקרוואנים. היתרון – נוף נפלא של מפרץ אילת. החסרון – בחופשות ובחגים קצת צפוף ורעש של הגנרטורים מחניון הקרוונים הסמוך.

בקיץ ובחופשות תתקשו למצוא שם מקום להניח סיכה ומדי קיץ רואים במקום מן כפר קטן של קרוואנים ואוהלים. את הקרוונים דרך אגב אתם לא חייבים להביא מהבית במרכז או בצפון – ישנם כמה יזמים אילתיים שישמחו להשכיר לכם את הקרוואן שלהם ואם תזמינן מספיק מקום מראש, הם אפילו ימקמו לכם את הקרוואן במקום ויתפסו לכם מקום בקו הראשון עם נוף לים.

אחרי שנים בהם כל החוף הדרומי הפך לחניון אחד גדול, עיריית אילת הסדירה את החופים וכיום אפשרי לישון בחוף הדרומי של אילת בשני חופים:

2. קמפינג בחוף המגדלור

חוף מסודר ומוצל עם מסעדה ומזנון, שרותים ומקלחות לאורחי החוף. לטובת חניון הקמפינד הצמוד אליו מדרום הוקמו מספר רשתות צל ושירותים כימיים.

3. קמפינג חוף הנסיכה

כמה ציליות והרבה חוף ומים צלולים לצלילות אל הריף.

 

3. קמפינג אוהלים ממוזגים – מדבריא

 

קמפינג מדבריא נחל שלמה אילת, אוהלים ממוזגים באילת
קמפינג מדבריא נחל שלמה צילומים: ארן דולב

אמנם לא ממש על קו החוף, אבל שווה שתכירו – אלטרנטיבה ללינה בבתי המלון העמוסים – מזמינים אוהל פרטי וממוזג ונחל שלמה, מרחק 3 דקות נסיעה מהים ומבלים בחינם בכל האטרקציות של חוות הגמלים.

להזמנות לחצו כאן…

4. בית ספר שדה אילת

בכניסה לבית ספר שדה של אילת יש מתחם קמפינג ענק המיוחד לקבוצות, למשפחות ולשבילסיטים שמתחילים (או מסיימים) במקום את המסלול של שביל ישראל.

לפרטים: בית ספר שדה אילת: 08-6372021
טלטבע: 03-6388688

 

גלאמפינג קולוניה

חניון הגלאמפינג של קולוניה הצמוד לטאבה לא פעיל כיום.

 

בקרוב… גלאמפינג הקרווילות באילת

כחלק מהרעיון של פיתוח החופים הדרומיים כאזור נופש מדברי טבעי יותר, יוקם בשנה הקרובה חניון גלאמפינג ומועדון צלילה חדש של רשת מלונות דן בשיתוף חוות הגמלים שיפעילות את המתחם. תחזור להתעדכן ברגע שהגלאמפינג החדש ייפתח אנחנו נעדכן כאן.

 

מקווים שעזרנו וענינו על כל השאלות – אם שכחנו איזה חוף שתרצו לשתף מוזמנים להוסיף אותו כאן בתגובות או לשלוח למייל ונשמח לעדכן את כולם. תהנו ואל תשכחו לשמור על החוף ולהחזיר אותו בחזרה כמו שמצאתם אותו 🙂קמפינג חוף ט"ו אשדוד