סוגרים את החופש הגדול באירוע קמפינג חווייתי לכל המשפחה בחברותא בחאן מסביב למדורה בקיבוץ אשבל שבגליל בו תוכלו לבלות בחוויה קצת אחרת עם הילדים לקראת סוף החופש הגדול

אירוע הקמפינג של סוף החופש: מה בתוכנית?

חברותא בחאן, בקיבוץ אשבל מקיים לקראת סיום החופש הגדול, אירוע קמפינג למשפחות עם מגוון פעילויות חינוכיות, ערבי שירה, קומזיץ, טיולים מודרכים ופעילויות נוספות:

בנייה מחנאית

פעילות מודרכת ומהנה לכל המשפחה, בעזרת סנדות וקצת חבלים יבנו מתקנים שישמשו אתכם במהלך השהות בקמפינג, ספסל, שולחן, קרוסלה ועוד..

 

פעילויות לילדים

סדנת יצירה מהנה בחרוזים והכנת חיות מחרוזים, פעילות בוץ והכנת עוגות מבוץ לקטנטנים

סדנת אקרו באלנס

פעילות פיזית חווייתית ומשחררת, במהלכה מתרגלים בזוגות ובשלשות ונדרשים לתמוך ולהיתמך, לאבטח זה את זה, תוך למידה כי מה שניתן לעשות יחד אי אפשר לעשות לבד.

 

ערבי שירה בסיבוב

ערבי שירה ייחודים, שירה במלוא גרון, ערב שבו תוכלו לזייף ביחד בכיף. בערב זה המשתתפים יבחרו את השירים מראש ובמהלך הערב יסתובב גלגל השירב"צ והמשתתפים ישירו ביחד את השירים שיעלו בגורל.

בכל ערב הדלקת מדורות ובאווירה המיוחדת יחולק בצק להכנת פיתות בטאבון, הכנת תפו"א למדורה, ומנת הדגל סמורס קינוח מיוחד שאוכלים רק מסביב למדורה.

 

פעילות לילדים בחברותא בחאן קיבוץ אשבל צילום: אור זקש – ארץ כרמי זית

טיול מודרך בנחל צלמון

במהלך אירוע הקמפינג תוכלו לצאת לטיול מודרך עם הילדים בנחל צלמון עם מדריך מנוסה שיעביר הדרכות והפעלות לילדים במהלך המסלול. (ההרשמה לטיול המודרך בתשלום נפרד.
*במקרה של בעיה בטיב המים המסלול החלופי יהיה נחל אכזיב.

אמנם אוגוסט אבל… מומלץ להביא לבוש חם לערב

 

איפה? חאן מסביב למדורה, קיבוץ אשבול.

מתי? בין התאריכים 25-26/8

לפרטים והרשמה. מאור 050-2517034 תום 054-9732068

המלצות נוספות על טיולים ואטרקציות באזור ארץ כרמי זית

חבל ארץ כרמי זית הוא שם חדש לאזור בקעת בית הכרם, כרמיאל, משגב והיישובים המקיפים אותם מסביב, אזור פחות מוכר לרוב הישראלים שתוכלו למצוא בו אתרי תיירות מפתיעים, מסלולי טיול ונוף, אטרקציות לילדים, הרבה תרבות וקולינריה עם מגוון רחב של אפשרויות בילוי לקבוצות משפחות ובודדים.

בכניסה ליישוב יודפת, נמצאת תחנת המידע בואכה יודפת שמספקת מגוון המלצות לפעילויות ואטרקציות באזור.
תחנת המידע פתוחה הימים ראשון עד שישי בין השעות 9:00-15:00

לפרטים נוספים על מסלולי טיול, צימרים, אתרי קמפינג בצפון, מסעדות ואטרקציות באזור: 04-9966263 או בפייסבוק…