קמפינג בגן גורו

אחד מאתרי האטרקציות היחידים במינו בארץ – הגן גורו, נפתח בחדשי הקיץ  (ביולי ואוגוסט בלבד!) ללינת משפחות ומאפשר לינת שטח ומציע הכרות עם חיי הלילה של בעלי החיים האוסטרליים הידועים. המשתתפים לוקחים חלק בסיור לאחר רדת החשיכה ברחבי הגן ונחשפים לחיי הלילה של הקנגרו, הקואלות, הקזואר המפחיד, השועלים המעופפים ושאר דיירי הגן גורו. לאחר הסיור עורכים קומזיץ ובו מספרים למשתתפים על סיפור הקמת הגן גורו ואיך הביאו את בעלי החיים המיוחדים לארץ.

בבוקר מתעוררים לכוס קפה, תה או שוקו וארוחת בוקר קלה וניתן להצטרף להאכלת הבוקר של החיות. כך ניתן להכיר את מעגל הפעילות היומי של בעלי החיים -דבר שלא מתאפשר בביקור רגיל בשעות היום.

בנוסף לחוויה הלא שגרתית שלא תשכח במהירה, לינת שטח היא פתרון לא יקר למי שיוצאים לטיול של יומיים או יותר באזור הצפון.
מחיר הלינה הוא 115 שקל למבוגר ו-95 שקל לילד מגיל שלוש וכולל כמובן את מחיר הכניסה לגן גורו, ההדרכה, הקומזיץ וארוחת הבוקר.

בחודשי הקיץ יערכו סדנאות ופעילויות שבהם יוכלו להשתתף הן הבאים ללינת לילה והן מבקרי היום: מדי יום חול בין השעות 16:00-20:00 יערכו סדנאות צביעה בצבעי אדמה – צביעת דפי ציור של בעלי חיים אוסטרליים בצבעים המופקים מתבלינים ומסלעים שונים. ללא תשלום. מי שירצו יוכלו לאפר את פניהם בצבעי אדמה בסגנון אבוריג'יני או לצייר קנגורו נחמד על הפנים. עלות- 10 ש"ח.

הדרכה וצפייה בהאכלת הקואלות – הקואלות המתוקות ישנות כ- 20 שעות ביממה. המבקרים בגן מוזמנים לצפות בהאכלתן בעלי אקליפטוס טריים ולקבל הדרכה  על הרגלי החיים שלהם. הקואלות ניזונות רק מעלי אקליפטוס ואינן שותות מים. כל יום בשעה 18:00.

בחודש יולי יערכו טיולים מודרכים ברכבים פרטיים לגשרים ההיסטוריים בסביבה עם אפשרות לטבילה במעיינות הצוננים.

לינת הלילה, מציעה סיור לילי בגן גורו בשילוב עם קומזיץ, הנוסח המשולב התרחש בשנה שעברה לראשונה וזכה לתגובות נלהבות של המשתתפים.

 

להזמנת לינת שטח בגן גורו
כל יום שלישי וחמישי בחודשים יולי ואוגוסט.
בהרשמה מראש בלבד.

 

שרותי הקמפינג:

כניסה בתשלום
לינה אוהלים אישיים
השכרת אוהלים לא
הדלקת מדורות אסור
הדלקת מנגל אסור
תאורה בלילה
שמירה
נקודת חשמל
מקלחות מים חמים/קרים  לא
מטבח  לא
מקרר למטיילים
מסעדה
מזנון  כן

נשמח לשמוע את דעתך על הקמפינג

נמוך - 1סביר - 2בינוני - 3טוב - 4מצויין - 5 (No Ratings Yet)
Loading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונות מהמקום

הזמנת מקום בקמפינג

www.nirtours.co.il

למידע נוסף:

04-6488060
nirtours@nirtours.co.il

מה יש בקמפינג?

איך מגיעים?

איך מגיעים? על כביש 65 (ואדי ערה) נוסעים עד צומת הסרגל בה פונים ימינה לכביש 675 עד לסופו, בצומת נבות נוסעים ימינה עד צומת השיטה 8- ק"מ.בצומת השיטה פונים ימינה לכביש 669 (לכיוון גן השלושה) בכביש 669 כ 5- ק"מ עד הכניסה לגן השלושה, פונים לגן השלושה ואחרי 100 מטר פניה שמאלה לגן גורו.

לא מצאת את מה שרצית? תמיד אפשר לחפש שוב...